PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
    From: k...@W...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie??!!
    Date: 31 Oct 2003 11:12:27 +0100

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 10% to osoby z duzym doswiadczeniem, pracujace, nie mogace poswiecic
    > potrzebnych mi 7 dni z ich zycia na wykonanie projektu.

    Czyli, o ile dobrze zrozumialem, nie szukalas pracownika, tylko "rzemieslnika",
    ktory przez tydzien czy inny, dluzszy czas bedzie z toba wspolpracowal jako
    podwykonawca?

    Wg mnie nie ma to duzo wspolnego z tytulowym "bezrobociem" i szukaniem pracownikow.

    Jesli robisz remont i szukasz wykonawcow do jakis prac, to po odrzuceniu
    fuchmistrzow i ludzi przypadkowych, pozostaja ci rowniez dobrzy fachowcy, ktorzy
    uzgadniaja czy beda mogli prace zaczac za 2, trzy czy wiecej tygodni, jak
    wywiaza sie z dotychczasowych zobowiazan.

    Dlaczego nie dziwu cie to w przypadku budowlanca, hydraulika, kafelkarza czy
    innego "fachowca" ktorego prace nie trwaja pare godzin, a kilka-kilkanascie dni,
    a budzi oburzenie, jesli podobny uklad pojawi sie u "rzemieslnika" informatyka?

    W obu przypadkach mozesz zlecic prace ludziom przypadkowym, ale nie chcesz.
    Ale dlaczego nie dopuszczasz do siebie mysli, ze dobry fachowiec nie jest do
    wziecia od reki?

    Nie ma to nic wspolnego z bezrobociem, chyba, ze w kontekscie tego, ze 90% ofert
    wplynelo od ludzi rozpaczliwie szukajacych jakiejkolwiek pracy, liczacych na
    szczesliwy traf, okazje do przyuczenia itp.
    pzdr
    Krzysztof