PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do moderatora - jak to jest?

  • 1. Data: 2003-10-30 21:03:14
    Temat: Do moderatora - jak to jest?
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    Dnia 30.10 ukazało się ogłoszenie pt: "Specjalista d.s. Sprzedaży i
    Marketingu"...
    Ponoć w ogłoszeniu powinno być podane miasto/region? A w tym ogłoszeniu nie
    ma ani słowa o tym...

    Marek A. Czepil

  • 2. Data: 2003-10-30 23:59:10
    Temat: Re: Do moderatora - jak to jest?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Marek A. Czepil wrote:
    > Ponoć w ogłoszeniu powinno być podane miasto/region? A w tym ogłoszeniu nie
    > ma ani słowa o tym...

    Zgodnie z FAQ miejsce pracy musi być podane w temacie i rzeczywiście
    w tym ogłoszeniu nie ma, więc pewnie moderator (też człowiek) się
    pomylił i puścił ogłoszenie, którego nie powinien był puścić.

    > --
    > --

    Ach ten Outlook... :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10469 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-10-31 08:43:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marek A. Czepil <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to> wrote:

    > Dnia 30.10 ukazało się ogłoszenie pt: "Specjalista d.s. Sprzedaży i
    > Marketingu"...
    > Ponoć w ogłoszeniu powinno być podane miasto/region? A w tym ogłoszeniu nie
    > ma ani słowa o tym...

    Zwykła pomyłka. Niestety wczoraj miałem niewielkie problemy z pocztą na
    koncie 'moderatorskim', w efekcie czego nagromadziło się jednorazowo ponad
    200 ogłoszeń. Mea culpa.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-10-31 20:22:45
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
> [...]
    > na koncie 'moderatorskim', w efekcie czego nagromadziło się
    > jednorazowo ponad 200 ogłoszeń. Mea culpa.

    Przeprosiny przyjęte :)
    A tak na serio to pytałem myśląc, że moze coś sie zmieniło.
    Marek A. Czepil