PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel handlowy i inni ...

  • 1. Data: 2003-10-30 14:58:11
    Temat: Przedstawiciel handlowy i inni ...
    Od: Graff <g...@w...pl>

    Witam Wszystkich

    Taka mala zabawa: ile znacie okreslen (wyczytanych np.: z ogloszen zmieszczonych w
    Wyborczej) na tzw. przedstawiciela handlowego (branza nieistotna)- czyli kogos kto
    jezdzi, namawia i zbiera profity ze sprzedazy ?
    Ciekawe ilu sie doliczymy: ja proponuje swoje typy, tj.:

    - handlowiec (malo juz popularne),
    - przedstawiciel handlowy,
    - przedstawiciel farmaceutyczny [sic! czyms sie rozni od tego powyzej?]
    - przedstawiciel medyczny,
    - promotor,
    - koordynator sprzedazy,
    - przedstawiciel firmy,
    - ...

    cos jeszcze ?
    ktos cos doda ?
    moze byc zabawnie ...

    --
    Graff
    Design Engineer

  • 2. Data: 2003-10-30 15:16:14
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy i inni ...
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-10-30 15:58, Graff wrote:
> [...]
    >
    > - handlowiec (malo juz popularne),
    > - przedstawiciel handlowy,
    > - przedstawiciel farmaceutyczny [sic! czyms sie rozni od tego powyzej?]

    - konsultant (autentyczne)
    - inżynier sprzedaży
    - szef obszaru
    - dyrektor regionu (też autentyczne, komiwojażer wyższej szarży)
    - doradca klienta

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 3. Data: 2003-10-30 16:03:07
    Od: "Konrad" <w...@w...pl>

    > - konsultant (autentyczne)
    > - inżynier sprzedaży
    > - szef obszaru
    > - dyrektor regionu (też autentyczne, komiwojażer wyższej szarży)
    > - doradca klienta

    - specjalista ds. reklamy
    - specjalista ds. marketingu
    - doradca biznesowy

    ;) pozdro!

  • 4. Data: 2003-10-30 16:03:15
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > - konsultant (autentyczne)
    > - inżynier sprzedaży
    > - szef obszaru
    > - dyrektor regionu (też autentyczne, komiwojażer wyższej szarży)
    > - doradca klienta
    >
    > Pzdr: Catbert, EHRM

    akwizytor?

  • 5. Data: 2003-10-30 16:06:28
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > akwizytor?

    To podobno obraźliwe - ja lubiłem tak o sobie mówić, jak byłem area
    rep'em; Na drzwiach wisiały kartki "akwizytorom dziękujemy" - pytałem
    się, czy nie będę juz mógł przyjeżdżać - "ach nie, skądże panu przyszło
    to do głowy".

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 6. Data: 2003-10-30 16:52:03
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Graff wrote:
> [...]
    > nieistotna)- czyli kogos kto jezdzi, namawia i zbiera profity ze
    > sprzedazy ? Ciekawe ilu sie doliczymy: ja proponuje swoje typy, tj.:

    komiwojazer
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 7. Data: 2003-10-30 17:20:24
    Od: "Palmer Eldritch" <n...@b...bla.gov>

    Uzytkownik "Graff" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > - handlowiec (malo juz popularne),
    > - przedstawiciel handlowy,
    > - przedstawiciel farmaceutyczny [sic! czyms sie rozni od tego powyzej?]

    na wizytówkach "Radca Handlowy"

  • 8. Data: 2003-10-30 18:36:26
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Palmer Eldritch napisał, Dnia 03-10-30 18:20:

    > Uzytkownik "Graff" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > - radca handlowy (
    van seller

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 9. Data: 2003-10-30 20:34:52
    Od: "bm" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > - handlowiec (malo juz popularne),
    > - przedstawiciel handlowy,
    > - przedstawiciel farmaceutyczny [sic! czyms sie rozni od tego powyzej?]

    przedstawiciel naukowy
    sprzedawca finansowy

    pozdrawiam
    Basia