PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 111. Data: 2003-11-03 22:47:55
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Andrzej Grądziel" <a...@d...ns.net.pl> wrote in message
    news:1067856556.762565@demon.ns.net.pl...
    > Mariusz Jankowicz <m...@e...com.pl> wrote:
    > >
    > Przeplata sie? E, to chyba jak sobie index do prywatnej strony robisz;)
    > W kazdym innym miejscu wyglada beznadziejnie takie mieszanie.

    Znaczy sie strona jest bez html czy bez php? Mozesz wrzucic jakis przyklad?

  • 112. Data: 2003-11-03 23:10:51
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bo6lov$j1o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "Andrzej Grądziel" <a...@d...ns.net.pl> wrote in message

    > Znaczy sie strona jest bez html czy bez php? Mozesz wrzucic jakis
    przyklad?

    http://smarty.php.net/manual/en/language.basic.synta
    x.php

    pozdrawiam,

    glos

  • 113. Data: 2003-11-04 12:13:50
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisal w wiadomosci

    > Zwroc tylko uwage ze nie oferujesz "sensownej" pracy.

    Uwazasz, ze platne (niezle) zlecenie nie jest sensowna praca? Hmmm... Od
    poczatku mowie, ze to nie jest praca na stale. Kilka zlecen, byc moze stala
    wspolpraca.

    Kania

  • 114. Data: 2003-11-04 12:21:03
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > umie
    >
    > Aby dokonać oceny trzeba mieć dane. Posiłkowanie się rankingiem uczelni
    > opublikowanym we "Wprost" raczej nie jest dobrym rozwiązaniem.

    Wiesz co podobno jest atutem ludzi po studiach? Umiejetnosc obserwacji i
    wyciagania wnioskow. Wystarczy podzwonic i popytac sie, kto kogo zatrudnia.
    Na studiach robilam takie badania.

    > Dobrze przygotowany. Po kierunku na którym był choć trochę "gnębiony"
    przez
    > kadrę.

    Nie, taki ktory poszedl na studia uczyc sie a nie robic papierek.

    > Co nie zmienia faktu, że jako pracownicy musieli przejść jakieś
    > przeszkolenie lub wprowadzenie. Choćby minimalne i uzależnione od rodzaju
    > pracy jaką wykonuje.

    W firmie, w ktorej obecnie pracuje, szkolenie polega na programowaniu. Jak
    masz pytania, to pytasz. Koniec kropka.

    > Kiedy zaczynałem studia w 1989 roku, informatykę w całym
    > kraju kończyło rocznie ok 3-4 tys osób. Dane prawdopodobnie za bardzo
    > zaokrąglone w górę. W tej chwili, każdego roku, informatykę, pokrewne i
    > zbliżone kierunki kończy ok 24 tys. osób. Przyrost co najmniej
    > sześciokrotny. Z oczywistych względów (brak kadry, miejsca, pieniedzy)
    ludzi
    > tych nie przejeły uczelnie państwowe lecz uczelnie prywatne. A kadry nam
    nie
    > przybyło. To, że Ty masz szczęście studiować na normalnie prowadzonej
    > uczelni nie oznacza, że inni też tak trafili.Poza tym musisz uwzględnić
    > fakt, że wydział wydziałowi nie równy. Są bardzo dobre (jak np UW) ale
    > również są bardzo kiepskie.A problem niskich zarobków na uczelniach nie
    jest
    > moim wymysłem.

    Wiesz, na kazdej uczelni zarabia sie niewiele (a przynajmniej Ci na nizszych
    stanowiskach zarabiaja niewiele) ale tutaj trzeba miec pomysl. Jesli
    zaproponujesz cos uczelni, na czym ona nie straci, a moze zyskac, to na
    pewno nie odmowi. Ale do tego to trzeba troche wiecej inwencji, niz uczenie
    sie od wskazanej strony do wskazanej.

    Kania

  • 115. Data: 2003-11-04 12:24:47
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Przyjmujesz błędne założenie.Człowiek jako taki jest w miarę inteligentny.
    > Niestety, ma ze sobą jeden poważny problem: bardziej kieruje się
    instynktem
    > niż rozumowianiem. Dlatego np. branża reklamowa istnieje.Tego, niestety,
    nie
    > zmienisz. Większość ludzi robi jedynie to, czego od nich sie wymaga.
    > Liczenie na to, że 90% czy 100% społeczeństwa będzie kreatywne, dynamiczne
    > jest absurdem.Jedyne co możesz zrobić, to wymóc na nich odpowiednie,
    > rutynowe postępowanie.

    Jako studentka m.in. psychologii wiem, na jakich mechanizmach opieraja sie
    reklamy. Sa ta bardzo prymitywne mechanizmy. Wielu moich znjomych orientuje
    sie wtemacie, choc nie studiowalo psychologii. Po prostu sa na tyle
    dalekowzroczni, ze nie ograniczaja sie do jednej jedynej slusznej dziedziny
    wiedzy.

    Im szersze ma sie horyzonty, tym lepiej sie na tym wychodzi. A jesli 90%
    spoleczenstwa nie umie tego zrozumiec, to nie widze powodu, zeby czuc sie
    gorzej.

    Kania

  • 116. Data: 2003-11-04 12:26:09
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Skowroński" <b...@f...kom.pl> napisał w wiadomości
    > Informatyk by musiał najpierw zapoznać się z projektem, algorytmami,
    > programami itp. czyli krótko mówiąc "co autor (o przepraszam autorka :-)
    > miała na myśli".
    > A to może zająć więcej czasu niż sama praca. A za to raczej niedostanie
    się
    > wynagrodzenia.

    Jestem tego swiadoma, dlatego dostarczam wszystkich materialow.

    Kania

  • 117. Data: 2003-11-04 12:32:05
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Tue, 4 Nov 2003 13:13:50 +0100, "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Uwazasz, ze platne (niezle) zlecenie nie jest sensowna praca?

    Dokladnie, naduzywasz slowa praca i najwyrazniej nie wiesz co ono znaczy.
    Zlecenie jest slowem wlasciwym ale jakze dalekim od pracy.

    > Kilka zlecen, byc moze stala wspolpraca.

    I oczekujesz ze ktos rzuci prace by wykonac te kilka zlecen i co dalej????

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 118. Data: 2003-11-04 12:59:56
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > Dokladnie, naduzywasz slowa praca i najwyrazniej nie wiesz co ono znaczy.
    > Zlecenie jest slowem wlasciwym ale jakze dalekim od pracy.

    > I oczekujesz ze ktos rzuci prace by wykonac te kilka zlecen i co dalej????

    Dyskusja z nia mija sie z celem. Ona wie swoje i pogladu pewnie nie zmieni.
    Zlecenie jest praca, ale praca krótkoterminowa i ktos kto ma stala prace nie
    polasi sie na nie.

    wm

  • 119. Data: 2003-11-04 13:58:22
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "wm" w wiadomości news:bo87a7$62n$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

    > ktos kto ma stala prace nie polasi sie na nie.

    A czy wszyscy w tym kraju maja prace? Czy wszyscy znajacy sie na rzeczy
    maja prace?

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 120. Data: 2003-11-04 14:40:03
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

    > A czy wszyscy w tym kraju maja prace? Czy wszyscy znajacy sie na rzeczy
    > maja prace?

    Zapewne nie, ale problemy autorki postu o czymś świadczą.

    wm