PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie??!!
    Date: Tue, 4 Nov 2003 13:24:47 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@62.233.230.66

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bo43mr$gaq$3@news.onet.pl...
    > Przyjmujesz błędne założenie.Człowiek jako taki jest w miarę inteligentny.
    > Niestety, ma ze sobą jeden poważny problem: bardziej kieruje się
    instynktem
    > niż rozumowianiem. Dlatego np. branża reklamowa istnieje.Tego, niestety,
    nie
    > zmienisz. Większość ludzi robi jedynie to, czego od nich sie wymaga.
    > Liczenie na to, że 90% czy 100% społeczeństwa będzie kreatywne, dynamiczne
    > jest absurdem.Jedyne co możesz zrobić, to wymóc na nich odpowiednie,
    > rutynowe postępowanie.

    Jako studentka m.in. psychologii wiem, na jakich mechanizmach opieraja sie
    reklamy. Sa ta bardzo prymitywne mechanizmy. Wielu moich znjomych orientuje
    sie wtemacie, choc nie studiowalo psychologii. Po prostu sa na tyle
    dalekowzroczni, ze nie ograniczaja sie do jednej jedynej slusznej dziedziny
    wiedzy.

    Im szersze ma sie horyzonty, tym lepiej sie na tym wychodzi. A jesli 90%
    spoleczenstwa nie umie tego zrozumiec, to nie widze powodu, zeby czuc sie
    gorzej.

    Kania