PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta cinema city

  • 11. Data: 2006-04-23 16:30:04
    Temat: Re: ankieta cinema city
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    m...@v...pl wrote in news:3932.000000d5.444ba683@newsgate.onet.pl:

    > p.s. (dla intelektualnych hardcore'owców)

    tak - tymczasem podawane tam liczby sa zapisane w systemie rzymskim;
    pojawiaja sie tam liczby: CC, XL i jeszcze chyba ze dwie inne; raczej
    sklanialbym sie ku twierdzeniu, ze test ma sprawdzic znajomosc tego
    systemu liczbowego - wszakze w niektorych kinach numery rzedow sa
    oznaczane wlasnie liczbami zapisanymi systemem rzymskim;

    pzdrv;
    adas;

  • 12. Data: 2006-04-23 16:33:04
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    adasiek <p...@p...wp.pl> wrote in

    > tak - tymczasem podawane tam liczby sa zapisane w systemie rzymskim;

    ach - no i CC w tym zapisie to 200;

    pzdrv;
    adas;

  • 13. Data: 2006-04-23 16:47:29
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > systemu liczbowego - wszakze w niektorych kinach numery rzedow sa
    > oznaczane wlasnie liczbami zapisanymi systemem rzymskim;

    taaaa
    jasne

    a to zadanie jaka nastepna liczba 5,10,20,40....
    to dlatego, że krzesła numerowane są w ten sposób pewnie, że każde kolejne to
    numer poprzedniego x 2

    ;)

  • 14. Data: 2006-04-23 17:10:25
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    m...@v...pl wrote in news:3932.000000e7.444bafa0@newsgate.onet.pl:

    > taaaa
    > jasne

    no coz... wychodzi Twoja bardzo slaba cecha: przekonanie o wlasnej
    nieomylnosci; tak sie sklada, ze prezentowane w tescie zadanie z
    "CC" pasuje do dwoch powszechnie znanych i stosowanych systemow
    zapisu liczb: szesnastkowego i rzymskiego; nie masz podstaw, zeby
    upierac sie przy jednym z nich; a jednak to robisz;

    > a to zadanie jaka nastepna liczba 5,10,20,40....
    > to dlatego, że krzesła numerowane są w ten sposób pewnie, że każde
    > kolejne to numer poprzedniego x 2

    niestety - myslisz sie: zadanie "czy costam jest tym samym co costam"
    ma na celu sprawdzenie czy ankietowany zna inny sposob zapisu liczb:
    mniejsza o to, czy to jest system szesnastkowy czy rzymski (ktory
    moim zdaniem jest bardziej prawdopodobny w tym przypadku); czyli jest
    to glownie zadanie na wiedze;

    zadanie, ktore przytoczyles powyzej sprawdza czy ankietowany potrafi
    poprawnie zdefiniowac zasade, wedle ktorej zbudowano dany ciag; i jest
    to bardziej zadanie na inteligencje - nie na wiedze w odroznieniu od
    zadania poprzedniego;

    rozne zadania moga miec na celu sprawdzenie roznych zdolnosci osoby
    ankietowanej; zatem lekko niepowazna jest proba dopasowania celu
    stosowania jednego typu zadan co celu stosowania innego typu zadan;

    pzdrv;
    adas;

  • 15. Data: 2006-04-23 18:41:57
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    Uzytkownik "Maciej Oszutowski" <l...@m...sig> napisal w wiadomosci

    > CC to szesnastkowy zapis liczby 204... C odpowiada 12.

    tak... podpowiem ci tylko, ze CC samo nie oznacza ze jest to liczba
    szesnastkowa. a sposob twojego wyliczenia swiadczy o tym, ze cos slyszales
    tylko nie wiesz co i o czym.

  • 16. Data: 2006-04-23 18:49:15
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Sun, 23 Apr 2006 18:18:51 +0200, TaDeK wrote:

    > i jestes pewien ze znajomosc kodu szestastkowego jest niezbedna bileterowi w
    > Cinema City ? Ja mam wyzsze wyksztalcenie i tego nie znam, wiec sorry

    Gdzie coś takiego napisałem?

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 17. Data: 2006-04-23 19:00:41
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Sun, 23 Apr 2006 20:41:57 +0200, yard wrote:

> [...]
    >
    > tak... podpowiem ci tylko, ze CC samo nie oznacza ze jest to liczba
    > szesnastkowa. a sposob twojego wyliczenia swiadczy o tym, ze cos slyszales

    *Mojego* sposobu wyliczenia nie znasz. Mi się po prostu wiele rzeczy
    kojarzy z liczbami w systemie szesnastkowym i o takim najpierw myślę. Ot
    takie zboczenie zawodowe ;>
    Faktycznie "przedpiśca" źle to rozpisał, gdyż zamiast 16 wpisał 2, jednak
    nie zaszkodziło to mojemu tokowi myślenia ;)

  • 18. Data: 2006-04-23 19:06:38
    Od: m...@v...pl

    > no coz... wychodzi Twoja bardzo slaba cecha: przekonanie o wlasnej
    > nieomylnosci;

    chłopcze....

    moja nieomylność to DOGMAT

    zapamiętaj to sobie

    ;-)

> [...]
    > zapisu liczb: szesnastkowego i rzymskiego; nie masz podstaw, zeby
    > upierac sie przy jednym z nich; a jednak to robisz;

    gdzie się "upierałem"?
    zacytuj

> [...]
    > mniejsza o to, czy to jest system szesnastkowy czy rzymski (ktory
    > moim zdaniem jest bardziej prawdopodobny w tym przypadku); czyli jest

    nie, albowiem
    1) ja się nie mylę
    2) w wątpliwych przypadkach patrz p. 1)
    już Ci pisałem o dogmatach zresztą

    a gdyby tak nie znał ?
    to musiałby wykombinować - faktycznie byłoby to nie na wiedzę, a inteligencję

> [...]
    > poprawnie zdefiniowac zasade, wedle ktorej zbudowano dany ciag; i jest
    > to bardziej zadanie na inteligencje - nie na wiedze w odroznieniu od

    piedrolisz
    a jeśli ktoś miał ciągi w szkole to musiałby być ociężały umysłowo, żeby po
    takiej serii danych nie dostrzec tak banalnej prawidłowości - więc to jest
    bardziej na wiedzę
    w tym wypadku wiedza to: znajomość liczb, znajomość mnożenia, znajomość ciągów
    przykład jest ZBYT ewidentny, by mówić tu o inteligencji

    > rozne zadania moga miec na celu sprawdzenie roznych zdolnosci osoby
    > ankietowanej; zatem lekko niepowazna jest proba dopasowania celu
    > stosowania jednego typu zadan co celu stosowania innego typu zadan;

    no taka niepoważna próba dopasowania, to był właśnie z mojej strony test na
    Twoją inteligencję - czy dostrzeżesz ironię

    sorrry, oblałeś

    możesz sobie pisać co chcesz dalej
    nudzisz mnie

  • 19. Data: 2006-04-23 21:21:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 23 Apr 2006 20:41:57 +0200, użyszkodnik "yard"
    <y...@d...pl> napisał:

    > tak... podpowiem ci tylko, ze CC samo nie oznacza ze jest to liczba
    > szesnastkowa. a sposob twojego wyliczenia swiadczy o tym, ze cos slyszales
    > tylko nie wiesz co i o czym.

    ta ankieta jakoś dziwnie napisana, generalnie nie wiem czego oni po
    kandydacie oczekują, ale CC jak dla mnie zawiera za mało informacji
    aby uznac go za liczbe szesnastkową, mam zbyt konkretne podejscie do
    techniki zeby udzielac jakichkolwiek odpowiedzi na niekompletne
    pytania

    ---
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie
    wrzodem na jego dupie to najmądrzejsza rzecz jaką można zrobić.
    (c)dushowap

  • 20. Data: 2006-04-23 22:57:23
    Od: k...@p...fm

    Testy rozwiązałem, przyznam że zadziwiły mnie pytania. Zauważyłem że chyba mają
    sporo złodziei gdyż wiele pytań miało nastawienie czy ukradłbyś lub czy
    przemilczysz fakt kradzieży przez kolege w pracy ;)

    Może wiecie jakie są zarobki w Cinema - City??

    Pozdrawiam
    Kameleon

    Zróbcie sobie test psychologiczny