PracaGrupypl.praca.dyskusjeankieta cinema city › Re: ankieta cinema city
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ankieta cinema city
    Date: Sun, 23 Apr 2006 23:21:03 +0200

    Sun, 23 Apr 2006 20:41:57 +0200, użyszkodnik "yard"
    <y...@d...pl> napisał:

    > tak... podpowiem ci tylko, ze CC samo nie oznacza ze jest to liczba
    > szesnastkowa. a sposob twojego wyliczenia swiadczy o tym, ze cos slyszales
    > tylko nie wiesz co i o czym.

    ta ankieta jakoś dziwnie napisana, generalnie nie wiem czego oni po
    kandydacie oczekują, ale CC jak dla mnie zawiera za mało informacji
    aby uznac go za liczbe szesnastkową, mam zbyt konkretne podejscie do
    techniki zeby udzielac jakichkolwiek odpowiedzi na niekompletne
    pytania

    ---
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie
    wrzodem na jego dupie to najmądrzejsza rzecz jaką można zrobić.
    (c)dushowap