PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płace w Polsce.

  • 1. Data: 2006-04-22 12:16:43
    Temat: Płace w Polsce.
    Od: "Ernest" <e...@k...sowilo.pl>

    Gdzie bezpłatnie można uzyskać pełne informacje na temat płac w Polsce
    według branż, stanowisk itp. chodzi mi głównie o stanowiska techniczne i
    inzynieryjne. proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-04-22 14:46:34
    Temat: Re: Płace w Polsce.
    Od: "marceli szpak" <m...@n...pl>

    Nie będzie to pełny spis ale gazeta wyborcza co roku robi badanie płac w
    Polsce. Dużo się można tam dowiedzieć, choć i rozrzut w płacach na podobnych
    stanowiskach jest duży. Poczytać możesz np tutaj:

    http://szukaj.gazeta.pl/szukaj/1816462,51922.html?sl
    owo=lista+p%B3ac&szuk=ga
    zeta

    Pozdrowionka

  • 3. Data: 2006-04-23 19:20:19
    Od: m...@v...pl

    > Gdzie bezpłatnie można uzyskać pełne informacje na temat płac w Polsce
    > według branż, stanowisk itp. chodzi mi głównie o stanowiska techniczne i
    > inzynieryjne. proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

    pieprz to, poczytaj sobie ile jesteś wart np. tutaj:

    ładnie i konkretnie piszą co będziesz robił i za ile + jakie bonusy

    http://jobs.thisislincolnshire.co.uk/finn/job/search

    w moherlandzie buc w sweterku zaproponuje Ci 2000 brutto i jeszcze zrobi wielki
    konkurs kto da mniej wsrod kandydatow - wygrasz jak obiecasz ze bedziesz
    zapiedralal caly tydzien po 15 h/ dobe i jeszcze jezdzil swoim samochodem

    przemyśl to

    bilet do UK w tanich liniach to tylko 250 zł...