PracaGrupypl.praca.dyskusje › utrata statusu bezrobotnego a ubezpieczenie

  • 1. Data: 2006-04-22 13:41:25
    Temat: utrata statusu bezrobotnego a ubezpieczenie
    Od: "cynick" <c...@v...pl>

    Odmówiłem przyjęcia stażu i wyrzucono mnie na 3 miesiące hehe
    ciekawe czy usuną moje dane osobowe.
    Co z ubezpieczeniem? mogę się zarejestrować w innym powiecie? jak
    zachoruje to nikt mnie nie przyjmie do szpitala, bo pup mnie w ten
    sposób ukarał? czytałem, że wreszcie coś idzie w dobrym kierunku
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,67764,3293191.h
    tml

  • 2. Data: 2006-04-22 20:14:45
    Temat: Re: utrata statusu bezrobotnego a ubezpieczenie
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 22 Apr 2006 15:41:25 +0200, użyszkodnik "cynick" <c...@v...pl>
    napisał:

> [...]
    > zachoruje to nikt mnie nie przyjmie do szpitala, bo pup mnie w ten
    > sposób ukarał? czytałem, że wreszcie coś idzie w dobrym kierunku

    nareszcie coś sensownego

    ---
    futszaK
    Praca na platformie wiertniczej - pot nie kapie po dupie
    poprostu juz sie nie pocisz bo nie masz potu (c)Vir

  • 3. Data: 2006-04-24 05:56:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    futszaK napisał(a):

    > nareszcie coś sensownego

    Nie wiem gdzie dostrzegasz sens w tych zmianach, ale ja drżę na samą
    myśl: ciekawe jakim cudem da się wcisnąć człowiekowi pracę za 899
    brutto, kiedy mają na utrzymaniu całą rodzinę i kiedy na czarno zarobi
    on o wiele więcej.
    Pisałem o tym tutaj niedawno, pod innym wątkiem.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-04-24 07:47:40
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 24 Apr 2006 07:56:04 +0200, użyszkodnik czarny
    <m...@f...art.lp> napisał:

> [...]
    > on o wiele więcej.
    > Pisałem o tym tutaj niedawno, pod innym wątkiem.

    a kto tu mówi o wciskaniu komukolwiek pracy ???

    skoro nie będzie potrzeby bycia zarejestrowanym celem uzyskania
    bezpłatnej opieki zdrowotnej to i zniknie ryzyko jej utraty w
    przypadku odmówienia przyjęcia pracy za 899 brutto więc nikt nikomu
    nie będzie wciskał pracy a z usług urzędów będą korzystali ci którzy
    rzeczywiscie chcą podjąć prace

    ---
    futszaK
    Biorąc pod uwage obecny stan polskiego spoleczeństwa to bycie
    wrzodem na jego dupie to najmądrzejsza rzecz jaką można zrobić.
    (c)dushowap

  • 5. Data: 2006-04-24 08:30:22
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > przypadku odmówienia przyjęcia pracy za 899 brutto więc nikt nikomu
    > nie będzie wciskał pracy a z usług urzędów będą korzystali ci którzy

    Być może, ale cel takich zabiegów jest zupełnie inny- spadnie bowiem
    bezrobocie.
    Tylko, że fikcyjnie. Ale cyferki w statystykach podsuwane przez media
    przeciętnym Kowalskim będą jednoznaczne- bezrobocie leci na łeb,
    na szyję, Kowalscy się oczywiście cieszą, że rząd Kaczorów działa
    pręznie, w kraju coraz lepiej. No, Ameryka normalnie.

  • 6. Data: 2006-04-24 10:25:55
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 24 Apr 2006 10:30:22 +0200, użyszkodnik czarny
    <m...@f...art.lp> napisał:

    > Być może, ale cel takich zabiegów jest zupełnie inny- spadnie bowiem
    > bezrobocie.
    > Tylko, że fikcyjnie.

    bo teraz jest fikcyjnie za wysokie i dochodzi do megaabsurdów typu
    wielkie bezrobocie a ludzie pracy nie chcą podjąć

    coś jest nie tak

    ---

  • 7. Data: 2006-04-24 11:54:26
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    futszaK napisał(a):

    > bo teraz jest fikcyjnie za wysokie i dochodzi do megaabsurdów typu
    > wielkie bezrobocie a ludzie pracy nie chcą podjąć

    :) no zgadza się, ale dlaczego nie chcą podjąć? [pomijając oczywiście
    tych, którzy z natury nie chcą pracować]