PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta cinema city

  • 1. Data: 2006-04-22 20:40:24
    Temat: ankieta cinema city
    Od: "cynick" <c...@v...pl>

    Zróbcie sobie test psychologiczny
    http://www.kariera.cinema-city.pl/
    rotfl :)
    zwykła McPraca a pytania jakbym conajmniej celnikiem miał tam zostać :)
    ktoś tam pracuje? po ilu tygodniach zaczynają się zwolnienia do
    psychiatryka?

  • 2. Data: 2006-04-22 21:23:19
    Temat: Re: ankieta cinema city
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "cynick" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    | Zróbcie sobie test psychologiczny
    | http://www.kariera.cinema-city.pl/
    | rotfl :)
    | zwykła McPraca a pytania jakbym conajmniej celnikiem miał tam zostać :)

    test jak test.Poziom akurat na biletera.

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 3. Data: 2006-04-23 06:34:46
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 22 Apr 2006 23:23:19 +0200, użyszkodnik "exit"
    <josh11(antyspam)@wp.pl> napisał:

    > test jak test.Poziom akurat na biletera.

    a tak swoją drogą po co komuś podsuwać jakieś testy gdzieś skoro można
    załatwić sprawe online ???

    ---
    futszaK
    Praca na platformie wiertniczej - pot nie kapie po dupie
    poprostu juz sie nie pocisz bo nie masz potu (c)Vir

  • 4. Data: 2006-04-23 08:53:30
    Od: m...@v...pl

    > Użytkownik "cynick" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > |

    > test jak test.Poziom akurat na biletera.

    tak?
    dla biletera ?

    a jak odpowiedziałeś na pytanie
    "CC to 220"

    i dlaczego "nie zgadzam się" jest poprawne - uzasadnij

    hehehe

  • 5. Data: 2006-04-23 13:52:53
    Od: d...@g...pl

> [...]
    >
    > a jak odpowiedziałeś na pytanie
    > "CC to 220"
    >
    > i dlaczego "nie zgadzam się" jest poprawne - uzasadnij

    12*2^(1)+12*2^(0)!= 220
    tego ucza w podstawowcze przeca

  • 6. Data: 2006-04-23 15:15:59
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    > 12*2^(1)+12*2^(0)!= 220
    > tego ucza w podstawowcze przeca

    a co ty tu policzyles? moglbys przyblizyc?

  • 7. Data: 2006-04-23 15:49:10
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Sun, 23 Apr 2006 17:15:59 +0200, yard wrote:

    > a co ty tu policzyles? moglbys przyblizyc?

    CC to szesnastkowy zapis liczby 204... C odpowiada 12.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 8. Data: 2006-04-23 16:08:35
    Od: m...@v...pl

    > a co ty tu policzyles? moglbys przyblizyc?

    oczywiście koledze się popiedroliło
    pomylił system szesnastkowy z dwójkowym

    zresztą ta jego równość jest do dupy
    po lewej 48 po prawej 220

    CC w zapisie szesnastkowym to 204 w dziesiętnym

    12*16^1 + 12*16^0 = 204

    dlatego to jest zła odpowiedź

    (w formularzu przed testem można było zaznaczyć, że się do działu IT aplikuje)

    chciał błysnąć, a tu kupa...
    jedyne co wiemy, że kolega chodził do podstawówki
    nie wiemy jednak czy udało mu się ją skończyć...

    p.s. (dla intelektualnych hardcore'owców)

    oczywiście można się uprzeć, że CC = 220
    wymyślamy w tym celu następującą historię:

    cyfry
    0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 "szyfrujemy" jako
    A,B,C,D,E,F,G,H,I,J

    dodatkowo w naszym systemie liczby zapisujemy od prawej do lewej

    wtedy zajdzie:

    CCA = 220
    CC = 22
    CCA = CC
    220 = 22
    CCA = 22

    a także CC = 220

    porównaj z tym: liczba 022 = liczbie 22

    hehehehehehehe

  • 9. Data: 2006-04-23 16:12:30
    Od: m...@v...pl

    > CC to szesnastkowy zapis liczby 204... C odpowiada 12.

    nawet jeśli przyjąc, że ten wykrzyknik to zaprzeczenie równa się, to i tak
    zj...ł sprawę

  • 10. Data: 2006-04-23 16:18:51
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Maciej Oszutowski" <l...@m...sig> napisal w wiadomosci

    > CC to szesnastkowy zapis liczby 204... C odpowiada 12.

    i jestes pewien ze znajomosc kodu szestastkowego jest niezbedna bileterowi w
    Cinema City ? Ja mam wyzsze wyksztalcenie i tego nie znam, wiec sorry