PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta cinema city

  • 21. Data: 2006-04-24 02:26:18
    Temat: Re: ankieta cinema city
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    k...@p...fm wrote:

    > Testy rozwiązałem, przyznam że zadziwiły mnie pytania.

    Tez sobie wypelnilam.
    Przy okazji, do spierajacych sie o CC: Mialam inny zestaw (moze z powodu
    zaznaczenia innego stanowiska) i uwazam, ze zdecydowanie chodzi o liczbe
    rzymska, poniewaz w moim zestawie bylo podobne zadanie i w liczbie
    wystepowalo "M", ktore nie wystepuje w systemie 16-wym, a wystepuje w
    rzymskiej notacji liczb.

    > Zauważyłem że chyba mają
    > sporo złodziei gdyż wiele pytań miało nastawienie czy ukradłbyś lub czy
    > przemilczysz fakt kradzieży przez kolege w pracy ;)

    To jeszcze nic. Ostatnio przeczytalam ksiazke Barbary Ehrenreich "Nickel
    and Dimed", ktora w celu napisania reportazu spolecznego (ktorym jest ta
    ksiazka) zatrudniala sie w najnizej platnych pracach w USA. Opisywala
    tez proces rekrutacji, m.in. w Wal-Mart. Tam tez byly takie
    "psychologiczne" testy i wedle autorki, ich tworcy maja obsesje na
    punkcie marihuany, ktorej dotyczy wiele pytan w takim tescie i to
    calkiem wyrafinowanych pytan, ktore maja wysledzic najmniejsza oznake
    pozytywnego nastawienia czy przyzwolenia. Np. "niektorzy ludzie po
    wypaleniu skreta lepiej pracuja" - z czym sie trudno nie zgodzic, bo
    tacy ludzie (choc podejrzewam, ze pracujacy w zupelnie innych zawodach
    niz Wal-Martowe) istnieja.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii

  • 22. Data: 2006-04-24 03:34:15
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > wypaleniu skreta lepiej pracuja" - z czym sie trudno nie zgodzic, bo
    > tacy ludzie (choc podejrzewam, ze pracujacy w zupelnie innych zawodach

    tak właśnie jest !

    a najlepiej jak jeszcze solidną banię do tego dodać i grubą kreskę ;-)

  • 23. Data: 2006-04-24 09:21:49
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > Może wiecie jakie są zarobki w Cinema - City??

    zarobki są bardzo niskie, do tego zatrudniają np na 1/10 etatu, a pracujesz
    po 8-10 godzin dziennie:)

  • 24. Data: 2006-04-24 18:45:00
    Od: "Magi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sporo złodziei gdyż wiele pytań miało nastawienie czy ukradłbyś lub czy
    > przemilczysz fakt kradzieży przez kolege w pracy ;)

    http://www.kariera.mediamarkt.pl/rejestracja.php
    podobne pytania, podobny sens itp.

  • 25. Data: 2006-04-25 11:24:42
    Od: rocq <r...@o...pl>

    "W imieniu Działu Zasobów Ludzkich bardzo dziękujemy za aplikowanie do
    naszej firmy. Z przykrością informujemy, że Pana/Pani profil nie pokrywa
    się w wystarczającym stopniu z naszymi oczekiwaniami i nie decydujemy
    się na dalsze kroki rekrutacyjne."

    o chyba mnie nie zatrudnią ... hahahahaaa

    kariera w cinema city legla w gruzac :(:(:(:(
    a moze jeszcze raz sprobuje

    to to nic, ja ostatnio w pewnej firmie z branzy IT na spotkaniu
    rekrutacyjnym wypelnialem testy psychologiczne i musialem sie uporac z
    zestawem ok szesciuset pytan ;]