PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie zalozyc szkole jezykowa

  • 1. Data: 2006-04-22 22:47:42
    Temat: gdzie zalozyc szkole jezykowa
    Od: "rose02" <a...@y...pl>

    Witajcie. Moim planem na najblizsza przyszlosc jest zalozenie
    szkoly jezykowej. Jak narazie pytalam w dwóch miejscach o cene
    wynajmu pomieszczenia (jedno pomieszczenie) i to kosztuje majatek :(((
    czy macie jakis pomysl gdzie udac sie by tanio cos wynajac. Czy
    jest ktos kto zalozyl swoja szkole i moze podzielic sie ze mna
    swoimi doswiadczeniami? bylabym bardzo wdzieczna. pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-23 06:14:02
    Temat: Re: gdzie zalozyc szkole jezykowa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rose02 napisał(a):

    > Witajcie. Moim planem na najblizsza przyszlosc jest zalozenie
    > szkoly jezykowej.

    W Londynie.

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 3. Data: 2006-04-23 07:03:37
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    23 Apr 2006 08:14:02 +0200, januszek napisał(a):

    > W Londynie.

    To samo chcialem napisac :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2006-04-23 08:09:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 23 Apr 2006 08:14:02 +0200, januszek
    <j...@p...irc.pl> zakodował:

    >W Londynie.

    Lepiej na Cyprze.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded