eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeankieta cinema city › Re: ankieta cinema city
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: m...@v...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ankieta cinema city
    Date: 23 Apr 2006 21:06:38 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 85
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1145819198 24899 213.180.130.18 (23 Apr 2006 19:06:38
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Apr 2006 19:06:38 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.233.214.106, 192.168.243.48
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; pl) Opera 8.54
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:180241
    [ ukryj nagłówki ]

    > m...@v...pl wrote in news:3932.000000e7.444bafa0@newsgate.onet.pl:
    >
    > > taaaa
    > > jasne
    >
    > no coz... wychodzi Twoja bardzo slaba cecha: przekonanie o wlasnej
    > nieomylnosci;


    chłopcze....

    moja nieomylność to DOGMAT

    zapamiętaj to sobie

    ;-)




    > tak sie sklada, ze prezentowane w tescie zadanie z
    > "CC" pasuje do dwoch powszechnie znanych i stosowanych systemow
    > zapisu liczb: szesnastkowego i rzymskiego; nie masz podstaw, zeby
    > upierac sie przy jednym z nich; a jednak to robisz;


    gdzie się "upierałem"?
    zacytuj




    > > a to zadanie jaka nastepna liczba 5,10,20,40....
    > > to dlatego, że krzesła numerowane są w ten sposób pewnie, że każde
    > > kolejne to numer poprzedniego x 2
    >
    > niestety - myslisz sie: zadanie "czy costam jest tym samym co costam"
    > ma na celu sprawdzenie czy ankietowany zna inny sposob zapisu liczb:
    > mniejsza o to, czy to jest system szesnastkowy czy rzymski (ktory
    > moim zdaniem jest bardziej prawdopodobny w tym przypadku); czyli jest
    > to glownie zadanie na wiedze;


    nie, albowiem
    1) ja się nie mylę
    2) w wątpliwych przypadkach patrz p. 1)
    już Ci pisałem o dogmatach zresztą

    a gdyby tak nie znał ?
    to musiałby wykombinować - faktycznie byłoby to nie na wiedzę, a inteligencję




    > zadanie, ktore przytoczyles powyzej sprawdza czy ankietowany potrafi
    > poprawnie zdefiniowac zasade, wedle ktorej zbudowano dany ciag; i jest
    > to bardziej zadanie na inteligencje - nie na wiedze w odroznieniu od
    > zadania poprzedniego;


    piedrolisz
    a jeśli ktoś miał ciągi w szkole to musiałby być ociężały umysłowo, żeby po
    takiej serii danych nie dostrzec tak banalnej prawidłowości - więc to jest
    bardziej na wiedzę
    w tym wypadku wiedza to: znajomość liczb, znajomość mnożenia, znajomość ciągów
    przykład jest ZBYT ewidentny, by mówić tu o inteligencji




    > rozne zadania moga miec na celu sprawdzenie roznych zdolnosci osoby
    > ankietowanej; zatem lekko niepowazna jest proba dopasowania celu
    > stosowania jednego typu zadan co celu stosowania innego typu zadan;


    no taka niepoważna próba dopasowania, to był właśnie z mojej strony test na
    Twoją inteligencję - czy dostrzeżesz ironię

    sorrry, oblałeś

    możesz sobie pisać co chcesz dalej
    nudzisz mnie

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1