PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-05 04:42:18
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Nie widać, tylko tobie się wydaje.
    > Kolosalna różnica.
    Nie zaczynajcie licytacji komu bardziej dopieklo bezrobocie. Nie dla
    wszystkich bezrobocie znaczy to samo. Może gościu ma na utrzymaniu
    żone i troje dzieci i rzeczywiście nie ma/nie miał im co dać
    jeść. Twoich doświadczeń też nie zanmy wiec ciężko porównywać

    > Uważaj co chcesz, to wolny kraj.
    Fakt że podpisanie umowy ze wsteczną datą jest niezgodne chyba za
    bardzo prawem, ale nie nazwał bym tego wielkim przestępstwem
    (porównaj "napadanie na staruszki"). Zakłądasz że facet na kolanch
    prosi o jakąkolwiek umowę. A może pracodawca mu dobrze płaci (kilka
    tys/msc) i porównując do zasiłku, nawet praca przez następny rok to
    dobry interes, a chyba za to go potępiasz, a nie za oszustwo z
    podpisem.

    PS. Jakby ktoś zaproponował mi umowę na następny rok za 100000/msc,
    to jestem gotow porwać obecną natychmiast. Czy straciłbym honor?
    Chyba nie, raczej zrobił dobry interes.

    Usjwo