PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-05 16:52:28
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: "Elite" <g...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:el3nmn$e2n$2@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:el3f5h$35t$1@inews.gazeta.pl Elite

    > Nic ci do mojego życiorysu.

    Totalnie mnie on nie interesuje.

    > Owszem, ja. I właśnie to zrobiłem.

    To tylko twoja ocena, subiektywna i nietrafna. Próbuj dalej.

    > "Błąd jest przywilejem mędrców, tylko głupcy nie mylą się nigdy."

    > Nie zamierzałem. Próżny trud.

    Ja wiem co to honor, ty niestety nie wiesz nawet co to dobre wychowanie więc
    spodziewałam się od ciebie tylko tego typu odpowiedzi i oczywiście wypisując
    powyższe potwierdziłeś moje przypuszczenia.

    > Trudno nonsensowny bełkot przyjąć za wartą polemiki krytykę. Zazwyczaj
    > staram się wieść dyskusję z osobami, od których mogę się czegoś
    > dowiedzieć, których zdanie jest dla mnie istotne. Z innymi gadam byle jak
    > albo wcale.
    > Toteż dla mnie EOT.

    Jeśli masz gadać byle jak, (a gadasz tak zawsze, bo pewnie ci się wydaje, że
    wszystkie rozumy pozjadałeś) to lepiej wcale się nie odzywaj. Zaoszczędzisz
    na czasie w którym mógłbyś dorabiać na targu sprzedając skarpety.

    Gosia