PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-05 12:12:04
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:el3f5h$35t$1@inews.gazeta.pl Elite
    <g...@C...fm> pisze:

    > Jak napisałeś mamy wolny kraj więc mogę uważać co mi się podoba.
    Ba, możesz to nawet głosić.

    > Może i byłeś na bezrobociu ale pewnie na garnuszku mamy więc nie dopiekło.
    Nic ci do mojego życiorysu.

    > Nie ty będziesz oceniał czy dobrze cię zrozumiałam
    Owszem, ja. I właśnie to zrobiłem.

    > ale ja nie mam co do tego wątpliwości.
    "Błąd jest przywilejem mędrców, tylko głupcy nie mylą się nigdy."

    > Dobrze wiem co to honor i ktoś taki jak ty uczyć mnie
    > tego nie bedzie.
    Nie zamierzałem. Próżny trud.

    > A skoro nie masz ochoty na dyskusję to nie odpowiadaj-
    > widać nie potrafisz znieść krytyki.
    Trudno nonsensowny bełkot przyjąć za wartą polemiki krytykę. Zazwyczaj
    staram się wieść dyskusję z osobami, od których mogę się czegoś dowiedzieć,
    których zdanie jest dla mnie istotne. Z innymi gadam byle jak albo wcale.
    Toteż dla mnie EOT.

    --
    Jotte