PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-05 06:35:08
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ekvaku$4da$1@news.onet.pl Wiktor

    > No to poprawiam: przecież podpisując cokolwiek zawsze podpis się datuje.
    > Będąc przy zdrowych zmysłach nie wpisze przecież daty sprzed roku.

    Teoretycznie moglby i mialby dwie umowy (z odpisem notarialnym tamtej),
    obie egzekwowalne wraz z zaleglymi platnosciami, o ile dodane nie
    przekraczalyby jednego etatu (u jednego pracodawcy, z tego co pamietam,
    nie mozna miec powyzej jednego etatu). :D

    Do watkoczyncy: a czy probowales normalnie porozmawiac z szefem i
    zapytac go, dlaczego chce ominac/odwlec podpisanie umowy na czas
    nieokreslony, jak wobec tego wyglada Twoja dalsza przyszlosc w firmie, w
    zamian za "przepisanie" umowy wynegocjowac podwyzke (ustepstwo za
    ustepstwo) itp.?

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl