PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-05 21:33:48
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: "Wojtek tele-praca.pl" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do watkoczyncy: a czy probowales normalnie porozmawiac z szefem i zapytac
    > go, dlaczego chce ominac/odwlec podpisanie umowy na czas nieokreslony, jak
    > wobec tego wyglada Twoja dalsza przyszlosc w firmie, w zamian za
    > "przepisanie" umowy wynegocjowac podwyzke (ustepstwo za ustepstwo) itp.?
    > I.

    Witam :-)
    Najlepsze jest to, ze wlasnie w tej chwili mam w reku obie umowy :-)))))
    Pytanie.... odplacic sie pieknym za nadobne czy tez okazac litosc ??? ;-)
    Co do mojej przyszlosci w firmie, to pracodawca caly czas deklarowal i nadal
    wrozy mi u niego "swietlana przyszlosc" ;-) W zasadzie nie mam rodziny, ale
    mam rachunki... na poczet splaty ktorych troche sie zabezpieczylem, ale jak
    to wynika z powyzszych postow.... niezaleznie od zawodu czy doswiadczenia
    nie da sie przewidziec ile czasu pozostanie ktos bez pracy, a co za tym
    idzie: czy "zaskorniaki" mi wystarcza na ten czas ???? :-) Nie zarabiam
    wiele, a zajmuje sie komputerami. Wbrew pozorom jesli sie nie trafi na
    dobrego pracodawce to mozna zarabiac nawet "az" 1.000 zl brutto (to nie ja
    na szczescie). Ale problem w tym ze na rynku jest przeciez mnostwo ludzi z
    ukonczonymi szkoleniami w firmach typu "krzak' ktorzy sa gotowi pracowac za
    800 zl byle zyskac jakies doswiadczenie czy czegos sie po prostu nauczyc. I
    w tym momencie zgodza sie na kazde pieniadze, a jak ktorys z Was z jakiegos
    powodu pozostanie bez pracy (niewazny powod - wazny efekt) to juz nie ma
    szans na szybkie podjecie pracy. 10 LAT TEMU DOWIEDZIALEM SIE NA ROZMOWIE
    KWALIFIKACYJNEJ ZE JESTEM ZA STARY WIEKIEM BO MAM JUZ 28 LAT :-) i moglbym
    miec czasem zbyt wygorowane wymagania co do pracy sic! :-)
    Wiec doswiadczenie w zdobywaniu pracy kaze sie 100 razy zastanowic nad
    problemem :-)

    --
    Wojtek Hintzke
    www.serwusik.pl