PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szybkie pytanie :-)

  • 1. Data: 2006-12-03 15:47:35
    Temat: Szybkie pytanie :-)
    Od: "Wojtek tele-praca.pl" <w...@t...pl>

    Witam :-)
    Wlasnie skonczyla sie moja druga umowa o prace na czas okreslony (1 rok).
    Moj pracodawca na krotkiej rozmowie poprosil mnie o przyniesienie tej
    ostatniej umowy pon. chce ja zniszczyc i w zamian wystawic nowa umowe w
    ktorej czas wygasniecia bedzie przesuniety o kolejny rok (czyli jej waznosc
    skonczy sie za rok).
    Czy moze ktos mi powiedziec co trace zgadzajac sie na takie cos ??

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-12-03 15:57:01
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2006 16:47:35 +0100, "Wojtek tele-praca.pl"
    <w...@t...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >skonczy sie za rok).
    >Czy moze ktos mi powiedziec co trace zgadzajac sie na takie cos ??

    Trzecia umowa powinna być na czas nieokreślony. Poza tym niszczenie umów już
    zawartych, khem, khem...

  • 3. Data: 2006-12-03 16:17:20
    Od: "Wojtek tele-praca.pl" <w...@t...pl>

> [...]
    > <w...@t...pl> wklepał(-a):
    > waznosc skonczy sie za rok).
    > Trzecia umowa powinna być na czas nieokreślony. Poza tym niszczenie umów

    To ze powinna byc na czas nieokreslony to wiem :-) Ale czy jest cos jeszcze
    ??
    Co do niszczenia umow.... no coz... taki pracodawca :-)

    --
    Wojtek Hintzke
    www.serwusik.pl

  • 4. Data: 2006-12-03 16:21:43
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > To ze powinna byc na czas nieokreslony to wiem :-) Ale czy jest cos
    jeszcze

    Może strzelę kulą w płot ale jeśli pracodawca ma zamiar Cię zwolnić za 12
    miesięcy nie jest w jego interesie umowa na czas nieokreślony (wypłata
    odpraw itp...).

  • 5. Data: 2006-12-03 16:32:26
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com>

    Wojtek tele-praca.pl wrote:

    > To ze powinna byc na czas nieokreslony to wiem :-) Ale czy jest cos jeszcze
    > ??
    > Co do niszczenia umow.... no coz... taki pracodawca :-)

    Na mój gust, to niezły dołek pod sobą kopie ten pracodawca. Zrób sobie
    potwierdzoną notarialnie kopię tej umowy.

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 6. Data: 2006-12-03 16:47:10
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Zrób sobie potwierdzoną notarialnie kopię tej umowy.

    najlepiej tak na wszelki wypadek. W końcu i to potwierdzenie możesz za jakiś
    czas zniszczyć ....

  • 7. Data: 2006-12-03 16:50:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:473cd$4572f1d2$57ced0f5$24288@news.chello.pl Wojtek
    tele-praca.pl <w...@t...pl> pisze:

> [...]
    > waznosc skonczy sie za rok).
    > Czy moze ktos mi powiedziec co trace zgadzajac sie na takie cos ??
    Co tracisz? Może rozum?
    Ale nie, rozum na pewno nie, bo samo rozpatrywanie takiej opcji dowodzi, że
    rozumu w ogóle nie masz, nie możesz go zatem stracić.
    Może więc uczciwość, szacunek do siebie, bo ja wiem...?
    No chyba, że chcesz wykorzystać tę sytuację do chwycenia oszusta za jaja i
    wyciagnięcia konsekwencji, ale nic z twojego postu na to nie wskazuje.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2006-12-03 16:53:27
    Od: "Wojtek tele-praca.pl" <w...@t...pl>

    > najlepiej tak na wszelki wypadek. W końcu i to potwierdzenie możesz za
    > jakiś czas zniszczyć ....

    Wlasnie zastanawiam sie co tez pracodawca kombinuje. W tej samej sytuacji sa
    jeszcze 2 osoby w firmie. Rowniez im skonczyla sie umowa i otrzymali takie
    same propozycje :-) w tym jest jedna dziewczyna w 5 miesiacu ciazy. Firma
    sama jako taka finansowo stoi dobrze ale pracodawca kombinuje jak moze (nie
    wykazuje calosci zarobku pracownikow [czesc wynagrodzenia w kopercie], nie
    istnieja w firmie zadne swiadczenia socjalne, zeszloroczna "paczka
    swiateczna" dla pracownikow miala wartosc ok. 20 zl).

    --
    Wojtek Hintzke

  • 9. Data: 2006-12-03 17:08:19
    Od: "Wojtek tele-praca.pl" <w...@t...pl>

> [...]
    > No chyba, że chcesz wykorzystać tę sytuację do chwycenia oszusta za jaja
    > i wyciagnięcia konsekwencji, ale nic z twojego postu na to nie wskazuje.

    ..no coz... a slyszales o bezrobociu ?? ;-)

    --
    Wojtek Hintzke
    www.serwusik.pl.

  • 10. Data: 2006-12-03 17:16:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:13e5c$457304c0$57ced0f5$29858@news.chello.pl Wojtek
    tele-praca.pl <w...@t...pl> pisze:

    > ..no coz... a slyszales o bezrobociu ?? ;-)
    Tak, coś słyszałem. ;)
    A co to ma do rzeczy? Myślisz, że wszystko i bez ograniczeń nim można
    tłumaczyć?

    Jotte