PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-05 09:46:09
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: "Elite" <g...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:el26l5$g9r$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:el21i1$683$1@inews.gazeta.pl Elite

    > Nie widać, tylko tobie się wydaje.
    > Kolosalna różnica.

    Jak napisałeś mamy wolny kraj więc mogę uważać co mi się podoba. Może i
    byłeś na bezrobociu ale pewnie na garnuszku mamy więc nie dopiekło.

    > Nie nalegam abyś zrozumiała pojęcie honoru, czy też - jak kto woli -
    > szacunku do siebie. W każdych czasach jest to bowiem trudne. Dla wielu -
    > prawie lub całkowicie niemożliwe.
    > Wątkosprawca otrzymał sugestie co do mojego oglądu sytuacji. Tyle, że nie
    > w postaci łopatologicznej i pewnie dlatego nie zrozumiałaś. Na przyszłość
    > staraj się czytany tekst właściwie pojąć, jeśli nie wychodzi (a nie
    > wychodzi) - poproś kogoś o pomoc, pisz z sensem i posty wysyłaj po
    > dłuższym zastanowieniu.
    > Na razie nie widzę powodu aby z tobą ten temat dyskutować.

    Nie ty będziesz oceniał czy dobrze cię zrozumiałam ale ja nie mam co do tego
    wątpliwości. Dobrze wiem co to honor i ktoś taki jak ty uczyć mnie tego nie
    bedzie. A skoro nie masz ochoty na dyskusję to nie odpowiadaj- widać nie
    potrafisz znieść krytyki.

    Gosia