PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Szybki" wspolpracownik

  • 1. Data: 2006-05-05 20:35:22
    Temat: "Szybki" wspolpracownik
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,
    Sprawa jest dosc delikatnej natury, mianowicie wszyscy robimy w dziale
    mniej wiecej to samo, w mnie wiecej tym samym, rownym tempie. Pracujemy
    do 16ej, ale jest jeden, krory az pali sie do roboty i to tak bardzo, ze
    swoja dzialke robi do (powiedzmy, bo roznie z tym bywa) 14ej. Czasami
    glosno oznajmia swoje osiagniecie, dopraszajac sie od szefa nowych zlecen.
    Na pytania czemu tak robi, mowi, ze wkurza go jak ma jeszcze cos
    nieskonczone i zasuwa jak maly samochodzik, zeby szybko skonczyc. na
    przerwy nie chodzi, jak juz, to prawie biegie po herbatke/kawke, szybka
    kanapka przed komputerem w czasie pracy. probowano juz z nim rozmawiac,
    nie pomaga. nie byloby z tym praoblemu, chce to moze biegac zamiast
    chodzic do kibelka, nikt mu nie broni, ale szef powoli zaczyna wymagac
    od reszty coraz wiekszego tempa pracy, pomimo, ze i tak roboty jest
    mnostwo, trzeba sie z tym na czas wyrobic (wszyscy sie wyrabiaja), a
    przy tym trzeba byc bardzo uwaznym, bo latwo jest cos popsuc.
    Macie moze jakias rade, ajk ta sytuacje rozwiazac?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-05 20:55:59
    Temat: Re: "Szybki" wspolpracownik
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    o`rety napisał(a):

> [...]
    > do 16ej, ale jest jeden, krory az pali sie do roboty i to tak bardzo, ze
    > swoja dzialke robi do (powiedzmy, bo roznie z tym bywa) 14ej.

    [...]

    > Macie moze jakias rade, ajk ta sytuacje rozwiazac?

    Weźcie się do roboty. Kolega już Wam pokazał, że da się.

    Pitt

  • 3. Data: 2006-05-05 21:11:00
    Od: "Fragles" <a...@w...pl>

    > [...]
    >
    > Weźcie się do roboty. Kolega już Wam pokazał, że da się.

    W tej grupie (takie mam wrażenie) na pytania odpowiadają tylko pracodawcy :)

    ssS

  • 4. Data: 2006-05-05 23:44:28
    Od: FOX <u...@c...xx>

    > przy tym trzeba byc bardzo uwaznym, bo latwo jest cos popsuc.
    > Macie moze jakias rade, ajk ta sytuacje rozwiazac?

    Może zasugerować kierownikowi, że ten nowy ma plany
    szybkiego awansu i wkrótce go przeskoczy ;-)

    Pozdrawiam FOX

  • 5. Data: 2006-05-06 06:51:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    o`rety napisał(a):

    [...]

    > Macie moze jakias rade, ajk ta sytuacje rozwiazac?

    Zmień pracę. Sugeruję Pocztę Polską...

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 6. Data: 2006-05-06 07:57:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci

    > mnostwo, trzeba sie z tym na czas wyrobic (wszyscy sie wyrabiaja), a przy
    > tym trzeba byc bardzo uwaznym, bo latwo jest cos popsuc.
    > Macie moze jakias rade, ajk ta sytuacje rozwiazac?

    Skanalizujcie jego zapal i "wyrabiany" wolny czas na rozwoj - niech
    przygotowyje szybkie kursy/referaty na tematy, ktore przydadza sie wam w
    pracy.

    Szef nie powinien protestowac.

    sz.

  • 7. Data: 2006-05-06 08:02:54
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    o`rety <o`rety@pl.pl> pisze:

> [...]
    > przy tym trzeba byc bardzo uwaznym, bo latwo jest cos popsuc.
    > Macie moze jakias rade, ajk ta sytuacje rozwiazac?

    Szczerze mówiac nie rozumiem gdzie widzisz problem.
    Jesli nie pasuje Ci takie czy siakie tempo pracy (choc inni sa w stanie w
    takim tempie pracowac wydajnie), to po prostu zmien prace.

    --
    Nixe

  • 8. Data: 2006-05-06 09:23:16
    Od: lynx <s...@g...com>

    Nixe napisał(a):

    > Szczerze mówiac nie rozumiem gdzie widzisz problem.
    > Jesli nie pasuje Ci takie czy siakie tempo pracy (choc inni sa w stanie
    > w takim tempie pracowac wydajnie), to po prostu zmien prace.

    a ja widzę problem, bo koleś błyskawica po pierwsze primo nie chodzi na
    przerwy po drugie primo spieszy się zupełnie niepotrzebnie. Może teraz
    mu to odpowiada ale za jakiś czas ustali takie normy pracy że sam nie
    będzie zdążał i sam szykuje na siebie bata buahuaha tylko tak trzymać
    :>. Nie wiem jakiej pracy dotyczy ten problem (a jest to dosyć ważne z
    punktu widzenia dyskusji) ale ja na Twoim miejscu poczekał na szybki
    błąd błyskawicy i wtedy może porozmawiał z szefem że pośpiech nie zawsze
    idzie w parze z jakością pracy.

    Ja wiem Nixe że wolisz gdy obiad spożywasz przy komputerze i srasz w
    krzesło ale nie wszyscy muszą to lubić ;p

    --
    lynx
    iMac G5

  • 9. Data: 2006-05-06 09:56:32
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e3hpu8$cnt$1@achot.icm.edu.pl>
    lynx <s...@g...com> pisze:

    > a ja widzę problem, bo koleś błyskawica po pierwsze primo nie chodzi
    > na przerwy po drugie primo spieszy się zupełnie niepotrzebnie.

    I to jest problemem autora wątku?

    > Może teraz mu to odpowiada ale za jakiś czas ustali takie normy pracy że
    > sam nie będzie zdążał i sam szykuje na siebie bata buahuaha tylko tak
    > trzymać

    No więc "ja widzę problem" czy "tylko tak trzymać", bo to się "troszkę"
    kłóci ze sobą :>

    Poza tym to, czy ktoś ukręci na siebie bata jest jego sprawą, a nie innych.
    Zresztą nie sądzę, by miał to zrobić. Są po prostu ludzie, którzy mają
    szybkie tempo pracy, nie znoszą przestojów, przerw, są ciągle w ruchu. Nie
    rozumiem, w jaki sposób miałoby kolidować z pracą innych osób w firmie,
    jeśli każdy ma swoje własne "pole" do odrobienia.

    > Ja wiem Nixe że wolisz

    Nie sądzę, byś cokolwiek o mnie wiedział, więc daruj sobie tego typu teksty.

    > gdy obiad spożywasz przy komputerze i srasz w
    > krzesło ale nie wszyscy muszą to lubić ;p

    A czy ktoś komuś każe robić to, co wyżej napisałeś?
    Zastanów się choć trochę, zanim następnym razem zabierzesz głos w dyskusji,
    bo odnoszę wrażenie, że rozmawiam z 15-latkiem.

    --
    Nixe

  • 10. Data: 2006-05-06 10:11:43
    Od: lynx <s...@g...com>

    Nixe napisał(a):

    > I to jest problemem autora wątku?

    tak, pośrednio jest. Skoro on swój czas na jedzenie przeznacza na pracę
    a szefowi powoli zaczyną się to podobać to jest to problem. Nie wiem czy
    wiesz co mówi prawo na temat pracy przy kompie i przerwach w tejże pracy

    > No więc "ja widzę problem" czy "tylko tak trzymać", bo to się "troszkę"
    > kłóci ze sobą :>

    nie zrozumiałeś, ironii. Nie ważne

> [...]
    > Nie rozumiem, w jaki sposób miałoby kolidować z pracą innych osób w
    > firmie, jeśli każdy ma swoje własne "pole" do odrobienia.

    może czytaj uważnie, problemem jest -> "szef powoli zaczyna wymagac od
    reszty coraz wiekszego tempa pracy" staje się więc to problem wszystkich
    pracowników a nie tylko jednego strusia pędziwiatra. Może i ktoś lubi
    jeść szybko i przy komputerze, może ktoś lubi strzepywać tylko raz ale
    ja nie, i nie lubie gdy ktoś narzuca mi swoje tempo pracy a tak się
    dzieje w tym przypadku więc nie dziwię się autorowi wątku że go to
    irytuje. I taki koleś nie robi bata tylko na siebie więc nie oddzielać
    kolesia od zespołu z którym pracuje

    > Zastanów się choć trochę, zanim następnym razem zabierzesz głos w
    > dyskusji, bo odnoszę wrażenie, że rozmawiam z 15-latkiem.

    dobrze, zastanowię się ale jak ty zrobisz to samo :>

    --
    lynx
    iMac G5