PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Niemcy

  • 1. Data: 2006-05-05 18:16:12
    Temat: Praca Niemcy
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Czy spotkaliście się z ofertą pracy w Niemczech daną na stronie
    http://www.praca.info/za,granica.aspx strona 5 ogłoszenie nr 44 przez p.
    Michała Szymańskiego - podającego się za przedstawiciela Wochenmarkt z
    Hamburga. P. Michał jako przedstawiciel pracodawców oferuje dość dobre
    warunki zatrudnienia, ale chce wcześniej zapłaty (przelew na konto) w
    wysokości 260 zł (kwota ta ma być pokryciem kosztów, które ponosi w związku
    z załatwieniem pracy). Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2006-05-05 19:51:23
    Temat: Re: Praca Niemcy
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > warunki zatrudnienia, ale chce wcześniej zapłaty (przelew na konto) w
    > wysokości 260 zł (kwota ta ma być pokryciem kosztów, które ponosi w
    > związku z załatwieniem pracy). Co o tym sądzicie?
    że zapłacisz z chęcią po pierwszej wypłacie

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-05-05 21:09:46
    Od: a...@w...pl

    JarY wrote:
    > wysokości 260 zł (kwota ta ma być pokryciem kosztów, które ponosi w związku
    > z załatwieniem pracy). Co o tym sądzicie?

    Ile ty masz lat, powiedz mi?

    AFAIK pobieranie oplat za "zalatwianie" pracy jest na terenie UE
    zabronione. Reszte dopowiedz sobie sam.

    Z takiej pracy, mozesz najpredzej wyladawac w jakims obozie albo, jesli
    jestes kobieta, burdelu. Powodzenia! :)

  • 4. Data: 2006-05-06 08:23:18
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    Nie bądź naiwniakiem, w gazetach co parę dni piszą

    o takich co się dali w ten sposób nabrać.

    Piotr

  • 5. Data: 2006-05-06 10:42:03
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    JarY rzucił na grupę taką wypowiedź:
> [...]
    > (przelew na konto) w wysokości 260 zł (kwota ta ma być
    > pokryciem kosztów, które ponosi w związku z załatwieniem

    Daj sobie spokój człowieku.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto
    wymyślił].

  • 6. Data: 2006-05-07 14:29:41
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > p. Michała Szymańskiego - podającego się za przedstawiciela
    > Wochenmarkt z Hamburga. P. Michał jako przedstawiciel pracodawców
    [...]

    WoW!

    osoba, ktora umiescila to ogloszenie uzywa chyba jakiegos automatu
    do ogloszen: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=szymek375%40wp.p
    udalo sie tej osobie tylko 28 kwietnia powiesic to ogloszenie w
    wielu portalach - niezle;

    BTW: kto moze zweryfikowac taka oferte i (jezeli dojdzie do wniosku,
    ze to jest proba wyludzenia) moze rozpoczac jakas procedure majaca
    na celu ukrocenie tego typu dzialalnosci?

    pzdrv;
    adas;