PracaGrupypl.praca.dyskusje"Szybki" wspolpracownik › Re: "Szybki" wspolpracownik
    From: lynx <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Szybki" wspolpracownik
    Date: Sat, 06 May 2006 11:23:16 +0200

    Nixe napisał(a):

    > Szczerze mówiac nie rozumiem gdzie widzisz problem.
    > Jesli nie pasuje Ci takie czy siakie tempo pracy (choc inni sa w stanie
    > w takim tempie pracowac wydajnie), to po prostu zmien prace.

    a ja widzę problem, bo koleś błyskawica po pierwsze primo nie chodzi na
    przerwy po drugie primo spieszy się zupełnie niepotrzebnie. Może teraz
    mu to odpowiada ale za jakiś czas ustali takie normy pracy że sam nie
    będzie zdążał i sam szykuje na siebie bata buahuaha tylko tak trzymać
    :>. Nie wiem jakiej pracy dotyczy ten problem (a jest to dosyć ważne z
    punktu widzenia dyskusji) ale ja na Twoim miejscu poczekał na szybki
    błąd błyskawicy i wtedy może porozmawiał z szefem że pośpiech nie zawsze
    idzie w parze z jakością pracy.

    Ja wiem Nixe że wolisz gdy obiad spożywasz przy komputerze i srasz w
    krzesło ale nie wszyscy muszą to lubić ;p

    --
    lynx
    iMac G5