PracaGrupypl.praca.dyskusje"Szybki" wspolpracownik › Re: "Szybki" wspolpracownik
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Szybki" wspolpracownik
    Date: Sat, 6 May 2006 11:56:32 +0200

    W wiadomości <news:e3hpu8$cnt$1@achot.icm.edu.pl>
    lynx <s...@g...com> pisze:

    > a ja widzę problem, bo koleś błyskawica po pierwsze primo nie chodzi
    > na przerwy po drugie primo spieszy się zupełnie niepotrzebnie.

    I to jest problemem autora wątku?

    > Może teraz mu to odpowiada ale za jakiś czas ustali takie normy pracy że
    > sam nie będzie zdążał i sam szykuje na siebie bata buahuaha tylko tak
    > trzymać

    No więc "ja widzę problem" czy "tylko tak trzymać", bo to się "troszkę"
    kłóci ze sobą :>

    Poza tym to, czy ktoś ukręci na siebie bata jest jego sprawą, a nie innych.
    Zresztą nie sądzę, by miał to zrobić. Są po prostu ludzie, którzy mają
    szybkie tempo pracy, nie znoszą przestojów, przerw, są ciągle w ruchu. Nie
    rozumiem, w jaki sposób miałoby kolidować z pracą innych osób w firmie,
    jeśli każdy ma swoje własne "pole" do odrobienia.

    > Ja wiem Nixe że wolisz

    Nie sądzę, byś cokolwiek o mnie wiedział, więc daruj sobie tego typu teksty.

    > gdy obiad spożywasz przy komputerze i srasz w
    > krzesło ale nie wszyscy muszą to lubić ;p

    A czy ktoś komuś każe robić to, co wyżej napisałeś?
    Zastanów się choć trochę, zanim następnym razem zabierzesz głos w dyskusji,
    bo odnoszę wrażenie, że rozmawiam z 15-latkiem.

    --
    Nixe