PracaGrupypl.praca.dyskusje"Szybki" wspolpracownik › Re: "Szybki" wspolpracownik
    From: lynx <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Szybki" wspolpracownik
    Date: Sat, 06 May 2006 12:11:43 +0200

    Nixe napisał(a):

    > I to jest problemem autora wątku?

    tak, pośrednio jest. Skoro on swój czas na jedzenie przeznacza na pracę
    a szefowi powoli zaczyną się to podobać to jest to problem. Nie wiem czy
    wiesz co mówi prawo na temat pracy przy kompie i przerwach w tejże pracy

    > No więc "ja widzę problem" czy "tylko tak trzymać", bo to się "troszkę"
    > kłóci ze sobą :>

    nie zrozumiałeś, ironii. Nie ważne

    > Poza tym to, czy ktoś ukręci na siebie bata jest jego sprawą, a nie innych.
    > Zresztą nie sądzę, by miał to zrobić. Są po prostu ludzie, którzy mają
    > szybkie tempo pracy, nie znoszą przestojów, przerw, są ciągle w ruchu.
    > Nie rozumiem, w jaki sposób miałoby kolidować z pracą innych osób w
    > firmie, jeśli każdy ma swoje własne "pole" do odrobienia.

    może czytaj uważnie, problemem jest -> "szef powoli zaczyna wymagac od
    reszty coraz wiekszego tempa pracy" staje się więc to problem wszystkich
    pracowników a nie tylko jednego strusia pędziwiatra. Może i ktoś lubi
    jeść szybko i przy komputerze, może ktoś lubi strzepywać tylko raz ale
    ja nie, i nie lubie gdy ktoś narzuca mi swoje tempo pracy a tak się
    dzieje w tym przypadku więc nie dziwię się autorowi wątku że go to
    irytuje. I taki koleś nie robi bata tylko na siebie więc nie oddzielać
    kolesia od zespołu z którym pracuje

    > Zastanów się choć trochę, zanim następnym razem zabierzesz głos w
    > dyskusji, bo odnoszę wrażenie, że rozmawiam z 15-latkiem.

    dobrze, zastanowię się ale jak ty zrobisz to samo :>

    --
    lynx
    iMac G5