PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabiaj pieniądze przez INTERNET

  • 1. Data: 2006-05-05 21:50:18
    Temat: Zarabiaj pieniądze przez INTERNET
    Od: "aass" <t...@a...pl>

    SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAĆ. Chciałbym zaoferować Ci pracę,
    dzięki której będziesz zarabiać średnio 600zł tygodniowo za pomocą internetu,
    spędzając w nim zaledwie 1-2 godziny dziennie. Zarobki mogą być oczywiście
    wyższe, a wszystko zależy tylko od Ciebie. Pewnie zastanawiasz się dlaczego chcę
    dać ci zarobić? Odpowiedź jest prosta - im więcej osób uczestniczy w tym
    programie tym więcej się zarabia. Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją to
    zapraszam do odwiedzenia mojej strony internetowej.
    http://mlmzarob.w.interia.pl/

    Zapraszam do współpracy !!!

  • 2. Data: 2006-05-05 22:32:12
    Temat: Re: Zarabiaj pieniądze przez INTERNET
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    aass napisał(a):

    > SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAĆ. Chciałbym zaoferować Ci pracę,
    > dzięki której będziesz zarabiać średnio 600zł tygodniowo za pomocą internetu,

    Głupiś. Z tego nie ma żadnego zarobku :) Chcesz to się w to baw tylko
    NIE ŚMIEĆ spamerski śmieciarzu.

  • 3. Data: 2006-05-05 23:12:04
    Od: koral <k...@g...pl>

    aass napisał(a):
> [...]
    > programie tym więcej się zarabia. Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją to
    > zapraszam do odwiedzenia mojej strony internetowej.

    A kto by tam chciał kupować te g*wniane książki :D

  • 4. Data: 2006-05-06 06:31:16
    Temat: Re: Zarabiaj pieni?dze przez INTERNET
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    5 May 2006 23:50:18 +0200, użyszkodnik "aass" <t...@a...pl>
    napisał:

    > SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAĆ. Chciałbym zaoferować Ci pracę,

    S P I E R D A L A J C F F E L U U U U !!!!!!!!!

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,

  • 5. Data: 2006-05-08 08:49:45
    Od: gont <g...@n...plusnet.pl>

    aass napisał(a):
    > SZUKASZ PRACY W DOMU, CHCESZ SKUTECZNIE ZARABIAĆ. Chciałbym zaoferować Ci pracę,
    > dzięki której będziesz zarabiać średnio 600zł tygodniowo za pomocą internetu,

    Napisało ci sie jedno 'a' za dużo w nicku...

    --
    gonT

  • 6. Data: 2010-01-08 12:56:29
    Od: "gosienka20" <gosienka20@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>

    Przedstawiam stronę na której są opisane strony do zarabiania oraz strony z grami, w
    których punkty możemy wymieniać na nagrody

    http://zarabianie.orangespace.pl/

    Zapraszam serdecznie do lektury

    http://zarabianie.orangespace.pl/