PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
    Date: Fri, 8 Oct 2004 14:35:39 +0000 (UTC)

    PiotrG napisał(a):

    > 1. jesli firma szuka ludzi bez b. konkretnych wymagan merytorycznych -
    > prawdopodobnie robi bokami i nie ma mocy przerobowych => mozna latwo ja
    > udupic, odpuszczajac sobie kilka intratnych, ale pracochlonnych kontraktow
    > i kierujac tych odpuszczonych klientow do tej firmy

    A Ty przyjmujesz zlecenie, jak wiesz, że nie dasz rady go zrealizować?
    Zresztą skoro stać Cię na odpuszczenie kilku kontraktów/klientów, to nie
    widzę powodu, byś się miał aż tak drastycznie i szczegółowo pilnować
    konkurencji. :)

    > 2. jesli wymagania merytoryczne sa, i sa zgodne z glownym profilem
    > dzialalnosci firmy - ktos (jakis specjalista) odszedl z pracy => moze
    > uda sie go zatrudnic;

    IMHO gdybologia stosowana. Specjaliści jak już odchodzą, to zazwyczaj
    dlatego, że ktoś im zaproponował już lepsze warunki. Wcześniej.

    [...]

    > Proste - nie? To taka mowa ciala ;-)

    Można i w drugą stronę. Taka firma może pokazać, że się rozwija.
    W jakimś wątku (dot. chyba pracy po znajomości) mi nawet przeleciała
    wypowiedź, że to może być i pewna forma reklamy. To też wydaje mi się
    proste. :)

    > Tak wiec podawanie nazwy firmy czesto nie jest dla niej korzystne.
    > Sam czesto przegladam oferty pracy, zeby zobaczyc co robi konkurencja -
    > a p.p.o idealnie sie do tego nadaje ze wzgledu na latwosc wyszukiwania.

    Podawanie danych firmy ma swoje negatywy (zwłaszcza dla paranoików :),
    ale ma też swoje plusy.

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.