PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-08 10:32:38
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No coz... u nas w firmie zatrudnianie pracownikow, jak rowniez ich
    > wyszukanie nalezy do dzialu kadr. I gora ma w d... czy kadrowa jest
    specem
    > od usenetu, czy nie. Skonczylo sie na tym, ze zainwestowalam swoj czas
    PO
    > GODZINACH pracy, zeby ja wdrozyc.

    No i o to wlasnie chodzi, ale zeby po godzinach? Przesada.

    > A jak dostaniesz polecenie napisac program do ksiegowosci? co z tego, ze
    nie
    > jestes ksiegowym, ale jestes informatykiem i napisac program powinienes
    > umiec.

    Powyzsze chyba świadczy, że nie masz za duzo wspolnego z tworzeniem
    aplikacji.
    Zeby pisac program (w sensie kodowac) nie trzeba sie znac na tym co sie
    pisze. Od znania sie na tym, są projektanci aplikacji oraz osoby od
    algorytmow. Koder to w sumie taki rzemieślnik.
    Jesli chodzi natomiast o calosc czyli od opisu do wdrozenia, to na pewno
    nie zabiore sie za cos na czym sie nie znam.

    > J.w. Nie udaje, ze wie. Zostalo to wpisane w jej zakres kompetencji, bez
    jej
    > wiedzy i zgody.

    Z tego co wiem zakres kompetencji/obowiazkow jest sporzadzany na podstawie
    wymagan jakie byly podane w momencie przyjmowania do pracy, lub podczas
    podnoszenia kwalifikacji. Jesli wiec w nim znalazlo sie cos czego dana
    osoba nie potrafi, to albo oklamywala swoje przyszlego pracodawce albo
    spala na szkoleniach.
    No ale niestety ostatnimi czasy jest zasada, ze jak sie pracodawca pyta
    czy osoba zna sie na korzystaniu z internetu, to ta mowi - Tak oczywiscie.
    Tyle ze to tak oczywiscie ogranicza sie do ogladania Onetu...

    > To jest duzo wiecej wiedzy, niz korzystanie z kibelka. Pokaz FAQ osobie,
    > ktora korzysta z IE do ogladania Onetu i z OE do odbierania/wysylania
    poczty
    > a poza tym nie zna sie na internecie. FAQ jest skierowane do odob
    > posiadajacych wiedze z dzieciny internetu oraz oprogramowania, a nie do
    > laikow, ktorymi przeciez tak na prawde w duzej czesci sa pracodawcy.
    > Specjalistami maja byc pracownikow. Tylko jak ich znalezc skoro
    ogloszenie
    > nie ukazuje sie na ppo?

    Z tym sie zgadzam, i nigdy nie krylem ze FAQ jest napisane po 'polskawemu
    stechnicyzowanemu', raczej nie chodzilo mi o czytanie FAQ ale o spytanie
    sie kogos kto sie na tym zna...

    > Ja place za rozliczanie mnie z urzedami. Ale taka kadrowa nie bardzo
    moze
    > komus zaplacic. Ona ma to wykonac w ramach obowiazkow sluzbowych.

    To niech sie dokształci. Przeciez jest cos takiego jak podnoszenie
    kwalifikacji. IMHO kazdy zawod wymaga ciaglego poszerzania wiedzy a nie
    stania w miejscu.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---