PracaGrupypl.praca.dyskusje › [PPO] + ogłoszenie + lekki OT

  • 1. Data: 2004-10-06 10:50:47
    Temat: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl>

    Czy znowu ppo nie działa? Od paru dni nic się nowego nie pojawia... Dlatego
    wybaczcie, ale pozwolę swobie wkleić to ogłoszenie. Zanim mnie ktoś
    zlinczuje, niech pomyśli czy tak restrykcyjne moderowanie dalej ma sens. PPO
    ma być dla ludzi a jak narazie efektem tego jest spory odsiew postów, które
    mogłyby pomóc komuś znaleśc pracę, a zostają odrzucone ze względu np na
    sławetne kodowanie (nie każdy musi się na tym znać) lub tak jak u mnie brak
    telefonu. Nie zawsze jest wskazane podawanie pewłnych danych kontaktowych i
    bynajmniej nie ma to związku z jakimis podejżanymi działaniami firmy
    oferującej stanowisko. Czasami poprostu dyskrecja jest nieodzowna. Zresztą
    poniższe ogłoszenie jest zamieszczone grzecznościowo. Dlatego raz jeszcze z
    góry przepraszam niezainteresowanych i pozdrawiam wszystkich

    Prywatna firma pilnie poszukuje osoby do działu handlowego w Warszawie

    Wymagania:

    - !DOŚWIADCZENIE !

    - znajomość technik sieciowych z uwzględnieniem warstw ISO OSI

    - znajomość sprzętu CISCO (nie jest wymagana wiedza z zakresu obsługi)

    - znajomość j. Angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji

    - dobra organizacja pracy

    - komunikatywność

    - zdolność pracy pod presją czasu

    Dodatkowe atuty:

    - certyfikaty CISCO

    Osoby nie spełniające tych podstawowych wymagań proszone są o nie
    przysyłanie swoich aplikacji. Oferty proszę składać wyłącznie na adres
    e-mail:

    praca małpa server kropka waw kropka pl

    --
    z pozdrowieniami
    Adam "aDi" Guźmierski

  • 2. Data: 2004-10-06 11:20:26
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: "c3po" <l...@f...pl>

    masz rację z tym moderowaniem...
    na ch** z takim moderowaniem, sam czekałem na ogłoszenie ale dałem sobie
    spokój i poszedłem do gazety...

  • 3. Data: 2004-10-06 11:42:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@u...waw.pl> wrote:

    > Czy znowu ppo nie działa? Od paru dni nic się nowego nie pojawia... Dlatego

    Więc zmień serwer, skoro Twój Cię okłamuje.

    > wybaczcie, ale pozwolę swobie wkleić to ogłoszenie. Zanim mnie ktoś

    Tak tak. Każdy powód jako usprawiedliwienie jest dobry.

    > zlinczuje, niech pomyśli czy tak restrykcyjne moderowanie dalej ma sens. PPO

    Zapoznałeś się z FAQ? Dziękuję.

> [...]
    > telefonu. Nie zawsze jest wskazane podawanie pewłnych danych kontaktowych i

    Lub np. zapewne ze względu na zupełny nieistotny brak informacji o formie
    zatrudnienia, prawda?

    Ergo - nie dość, że próbujesz grupowiczom wmówić, że ogłoszenia się nie
    ukazją, to jeszcze próbujesz się usprawiedliwiać, zamiast zerknąć chociażby
    do FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-10-06 11:56:04
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl> napisał(a):

    > Czy znowu ppo nie działa?

    Myślę że działa i ma się dobrze.

    > Od paru dni nic się nowego nie pojawia...

    Zarówno w poniedziałek, we wtorek jak i dzisiaj ogłoszenia się pojawiły.
    Jeżeli ich nie widzisz, to sprawdź proszę konfigurację czytnika
    i ewentualnie sprawdź czy na innym serwerze news artykuły są widoczne.

    > sławetne kodowanie (nie każdy musi się na tym znać)

    Do czasu napisania konwertera, polecam albo skorzystanie z interfejsu
    do wysyłania ogłoszeń (adres w sygnaturce), albo też napisanie
    ogłoszenia w całości bez polskich liter (dotyczy to zarówno tematu,
    jak i samej wiadomości).

    > lub tak jak u mnie brak telefonu.

    Brak telefonu nie jest i chyba nigdy nie był przyczyną odrzucenia postu na
    ppo. Natomiast brak określonej formy zatrudnienia (tzn. czy praca jest na
    umowę o dzieło/zlecenie/pracę itp.) już owszem.

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.

  • 5. Data: 2004-10-06 11:58:11
    Od: " WYTNIJ.TO" <w...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    [blablabla...]

    Gadasz jak zwykle. Nie zauwazasz ciaglej krytyki Twojego dzialania. Jak byles
    na tym chorobowym / urlopie jakies 2 tygodnie temu to grupa znacznie lepiej
    funkcjonowala. Wrociles i znowu to samo... Ech.... dalbys se spokoj w koncu.

    pozdrawiam,
    alex

  • 6. Data: 2004-10-06 12:03:48
    Od: Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl>

    W poście s...@e...elsat.net.pl niejaki(a) Wojciech
    Bańcer posługujący(a) się adresem p...@p...pl wyklikał(a):

    :
    : Myślę że działa i ma się dobrze.

    ----przyznałem - mea culpa, reszta już w poście repl do Przemyława

    --
    z pozdrowieniami
    Adam "aDi" Guźmierski

  • 7. Data: 2004-10-06 12:04:53
    Od: Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl>

    W poście 0t4163d949i6bb0n3e8%s...@h...hell.pl niejaki(a) Przemysław
    Maciuszko posługujący(a) się adresem s...@h...pl wyklikał(a):

    :
    : Więc zmień serwer, skoro Twój Cię okłamuje.

    ----mea culpa - już jest ok

    :
    : Tak tak. Każdy powód jako usprawiedliwienie jest dobry.

    ----dokładnie. wybieram mniejsze zło, czyli 2 kb spamu na koszt tego, że
    ktoś może dzięki temu zmniejszy statystykę bezrobocia

    :
    : Zapoznałeś się z FAQ? Dziękuję.

    ----od deski do deski

    :
    : Lub np. zapewne ze względu na zupełny nieistotny brak informacji o
    : formie zatrudnienia, prawda?

    ----jak sam wiesz, dzisiaj forma zatrudnienia to bardzo niepewny termin.
    Zresztą, nie zostałem upowazniony do podawania szczegółów. To już ustalenia
    pomiędzy pracodawcą a kandydatem

    :
    : Ergo - nie dość, że próbujesz grupowiczom wmówić, że ogłoszenia się
    : nie ukazją, to jeszcze próbujesz się usprawiedliwiać, zamiast zerknąć
    : chociażby do FAQ.

    ----jw i dalej uważam, że moderowanie narzuca zbyt restrykcyjne
    ograniczenia. Podpisuję się wszystkim kończynami, by filtrować mlm'y,
    łańcuszki i inne viagry, ale wycinanie ogłoszeń, które moga komuś pomóc,
    jest imho bezzasadne. GW drobnych nie moderuje, a tam większość zaczyna się
    od "aaaaaaaa" i nr tel (oczywiście for example) i żaden umyślny (bez urazy)
    tego nie wycina. Jak napisałem wcześniej - nie każdy posiadł umiejętnośc
    konfiguracji czytników lub z pewnych względów nie może pdac szczegółów. Więc
    lepiej niech pójdzie sobie precz niż ma komuś pomóc, hę ?

    Polecam to uwadze konserwatywnym zwolennikom moderowania

    --
    z pozdrowieniami
    Adam "aDi" Guźmierski

  • 8. Data: 2004-10-06 12:05:48
    Od: "c3po" <l...@f...pl>

    skończcie z tą nieudolną moderacją, więcej z nią kłopotów niz pożytku....
    niestety...
    ciekaw jestem ile ogłoszeń codziennie odrzucacie, bo wam nie odpowiadają?
    powiny wszystkie iść na grupę a zainteresowani pracą sami robiliby ich
    selekcję....

  • 9. Data: 2004-10-06 12:08:54
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam "aDi" Guźmierski" <a...@U...waw.pl> napisał w
    wiadomości
    > ----jak sam wiesz, dzisiaj forma zatrudnienia to bardzo niepewny termin.
    > Zresztą, nie zostałem upowazniony do podawania szczegółów. To już
    > ustalenia
    > pomiędzy pracodawcą a kandydatem

    No wybacz, ale albo sie do FAQ stosujesz W CALOSCI i ogloszenie sie ukazem,
    ale jakies punkty odpuszczasz i zapomnij o o ogloszeniu.
    A forma zatrudnienia to BARDZO ISTOTNY PUNKT faq, wiec gdyby ci ktorys
    moderator poscil takie ogloszenia to sama osobiscie bym do TS napisala ze
    skarga.

    m.

  • 10. Data: 2004-10-06 12:18:45
    Od: Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl>

    W poście ck0n8n$5o0$...@i...gazeta.pl niejaki(a) magia posługujący(a) się
    adresem m...@w...gazeta.pl wyklikał(a):

    :
[...]

    ----czyli chcesz być bardziej papieska od papieża.... zmieni to coś, jak
    bedzie "forma współpracy - dowolna" ? Mam wrażenie , zę w tej chwili
    moderowanie ppo to wylewanie dziecka z kąpielą....