PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
  • Data: 2004-10-08 18:36:35
    Temat: Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
    Od: "t." <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sugerujesz zaostrzenie warunków w takim razie i traktowanie każdego
    > 'z góry' jak oszusta?

    sugeruje odpuszczenie pewnych wymagan dotyczacych ogloszen
    ludzie czytajacy ppo maja swoj rozum i najczesciej potrafia odroznic spam od
    powaznych ofert, w razie czego zawsze moga napisac jeden mail z prosba o
    szczegoly (czy tez wyszukac w internecie dane o ogloszeniodawcy) nim sie
    zdecyduja wysylac jakiekolwiek CV
    czy wy naprawde nie widzicie, ze czasem firma potrzebuje kogos "na gwalt" i
    nie ma czasu sie babrac z kodowaniem i innymi pierdolami przez pare dni, a i
    tak bez pewnosci, ze ogloszenie sie ukaze? (dzis widze zaden post chyba nie
    spelnil slynnego faq)

    moj kolega szuka bardzo pilnie pracownika, juz 3 razy probowalem mu pomoc
    wysylajac oferte na ppo, niestety, jak to mowia "dupa zbita"
    (tak, wiem, jestem pierdola, na pewno nie spelnilem warunkow zawartch w faq)
    a we wtork jak sie ktos nie znajdzie, to trzeba bedzie zrezygnowac z dwoch
    wdrozen, bo nie ma mocy przerobowych niestety

    zreszta, widze ze to i tak walka z wiatrakami, z mojej strony eot :)
    pozdrowionka