PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-08 14:51:17
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kania napisał(a):

    > A jak dostaniesz polecenie napisac program do ksiegowosci? co z tego, ze nie
    > jestes ksiegowym, ale jestes informatykiem i napisac program powinienes
    > umiec.

    Jeśli mogę wtrącić. Oczywiście jeżeli założymy, że programista i projektant
    to ta sama osoba, która na przykład zgodziła się zaprojektować a następnie
    napisać dla potrzeb jakiejś firmy odpowiedni program, to w zdecydowanej
    większości przypadków pozostaje owa osoba w kontakcie z klientem-firmą
    i na podstawie informacji i wskazówek od klienta przygotowuje program.

    Często zresztą jest tak, że z firmy pewna osoba jest oddelegowana do kontaktów
    z takim programistą i odpowiada na konkretne pytania lub też przekazuje
    odpowiednie materiały w czasie fazy projektowania. Później zresztą też, bo
    często może wyjść, że klient zapomniał o jakiejś-tam ważnej funkcji, którą
    bardzo, bardzo chciałby mieć w programie. :)

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.