PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-12 07:43:03
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ----mimo że ze swojej strony dałem EOT, nie moge sie powstrzymać od
    > wrażenia, zę jednak główny watek, czyli ppo dalej będzie "wzorcową:
    grupą
    > dzięki przepiszcom jak Przemysław.

    Ehh.. chyba tez daje EOT, bo to zaczyna juz robic sie bardzo osobista
    wycieczka...

    > załozeniach miął być rajem dla ludzi... To nie wycieczka osobista,
    zauważ
    > jednak, że problem pozostaje - dostępność do medium ogłoszeniowego jakim
    > jest ppo. Na zasadzie: albo wykażesz się dostateczną wiedzą albo spadaj,
    > lamerze?? Zgadzam się całkowicie z Kanią. Firma która szuka informatyka,
    nie
    > zamieści ogłoszenia, bo przecież nie ma osoby kompetentnej. A osoba
    > kompetentna sie nie znajdzie, bo... paragraf 22 ??

    Ja to popieram jak najbardziej, tzn. zlagodzenie zasad umieszczania
    ogloszen na ppo, i wyrazalem to wielokrotnie powyzej, ale bardzo irytuje
    mnie dzialanie na zasadzie 'mam wszystkie zasady w d..., ja wiem najlepiej
    i ja bede dyktowal zasady' - swiadomie lub nie. A zeby sie kogos zapytac,
    to od razu trzeba brac na to nadgodziny - przeciez to paranoia.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa