PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
  • Data: 2004-10-08 19:48:29
    Temat: Re: Podawanie danych firmy (Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-08, t. <k...@b...gnet.pl> wrote:
    > nie ma czasu sie babrac z kodowaniem i innymi pierdolami przez pare dni,
    Proszę?! Parę dni?!

    Pozwolę sobie nie skomentować...

    > moj kolega szuka bardzo pilnie pracownika, juz 3 razy probowalem mu pomoc
    > wysylajac oferte na ppo, niestety, jak to mowia "dupa zbita"
    > (tak, wiem, jestem pierdola, na pewno nie spelnilem warunkow zawartch w faq)
    Skontaktowałeś się z moderatorem pisząc na adres podany w FAQ i pytając,
    czemu ogłoszenie nie przeszło? Cóż, FAQ działa w obie strony i skoro
    moderator dopuszcza taką możliwość, to należy z niej skorzystać. Jeżeli
    to zrobiłeś i moderator Ci nie odpowiedział, to masz poważny argument
    w dyskusji. Jeżeli nie zrobiłeś, no cóż, dalej będziesz głosem wołającym
    na puszczy.

    > zreszta, widze ze to i tak walka z wiatrakami, z mojej strony eot :)
    Jak na razie nie widzę, żebyś walczył. Co najwyżej wyrażasz swoją opinię :)
    Chcesz powalczyć? Przygotuj RFD zmiany statusu grupy na niemoderowaną.
    Albo grupy pl.praca.oferowana.odrzuty. Zresztą, to samo kieruję do
    wszystkich innych marudzących lub pieniaczących na grupie. Przeszkadza Wam
    stan obecny? To podejmijcie konkretne kroki, aby to zmienić. Możliwości są.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zapamiętaj, że ludzie i tak o Tobie nie myślą, a jeśli już myślą to
    po to, żeby poczuć, iż są lepsi niż Ty