PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-11 11:59:49
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i o to wlasnie chodzi, ale zeby po godzinach? Przesada.

    W godzinach pracy nie mam kiedy.

    > Jesli chodzi natomiast o calosc czyli od opisu do wdrozenia, to na pewno
    > nie zabiore sie za cos na czym sie nie znam.

    To chyba masz niewielkie doswiadczenie w pracy z ludzmi, ktorzy nie bardzo
    znaja sie na dzialce informatycznej. Mialam okazje pracowac w firmie, w ktorej
    wykonanie projektu wlacznie ze zdobyciem informacji co i jak ma dzialac
    nalezalo do mnie. To niestety smutna rzeczywistosc wielu polskich firm.

    > Z tego co wiem zakres kompetencji/obowiazkow jest sporzadzany na podstawie
    > wymagan jakie byly podane w momencie przyjmowania do pracy, lub podczas
    > podnoszenia kwalifikacji. Jesli wiec w nim znalazlo sie cos czego dana
    > osoba nie potrafi, to albo oklamywala swoje przyszlego pracodawce albo
    > spala na szkoleniach.

    Czlowieku... na jakim swiecie zyjesz? W wielu firmach zakres obowiazkow to
    jest to co Ci szef zleca na ta chwile. A jak Ci sie nie podoba, to mozesz
    zrezygnowac.

    > No ale niestety ostatnimi czasy jest zasada, ze jak sie pracodawca pyta
    > czy osoba zna sie na korzystaniu z internetu, to ta mowi - Tak oczywiscie.
    > Tyle ze to tak oczywiscie ogranicza sie do ogladania Onetu...

    Tyle, ze w momencie przyjmowania naszej kadrowej nikt jej nie pytal o internet
    a o Office'a i prawo pracy oraz prawo cywilne. Fakt, ze ma sie znac na
    rekrutacji i ze ma jej samodzielnie dokonywac dowiedziala sie jak juz
    podpisala umowe.

    Oczywiscie, mogla zrezygnowac, tylko, gdzie dostanie prace kobietka majaca 45
    lat?

    > Z tym sie zgadzam, i nigdy nie krylem ze FAQ jest napisane po 'polskawemu
    > stechnicyzowanemu', raczej nie chodzilo mi o czytanie FAQ ale o spytanie
    > sie kogos kto sie na tym zna...

    Tylko trzeba wziac pod uwage, ze nie zawsze ma sie kogos takiego...

    > To niech sie dokształci. Przeciez jest cos takiego jak podnoszenie
    > kwalifikacji. IMHO kazdy zawod wymaga ciaglego poszerzania wiedzy a nie
    > stania w miejscu.

    Ona jest PRAWNIKIEM z wyksztalcenia. jest na biezaco z aktami prawnymi i
    rozporzadzeniami... Chcesz jej jeszcze cos dorzucic? Ona i wielu innych sie o
    to nie prosili.

    Kania