PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 650. Data: 2002-12-16 18:37:45
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 9 Dec 2002 23:06:18 +0100, "TS" <f...@o...pl>
    wrote:

    >No i w sposobach poszukiwania, brakowało mi składania ofert do firm (z
    >branży) niezależnie od tego, czy kogoś teraz szukają, czy nie. To nic nie
    >boli, a jak będą szukać, to może zaczną od przejrzenia "oczekujących" ofert.

    W 80% firm takie "niechciane" aplikacje wędrują do kosza.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 653. Data: 2002-12-16 18:37:45
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sat, 7 Dec 2002 03:19:48 +0100, "TS" <f...@o...pl>
    wrote:

    >W sumie nie wiem, jaki masz fach, ale przedstawicieli handlowych
    >(akwizytorów) to chyba w każdej branży poszukują. A z odpowiednią wiedzą,
    >można być naprawdę dobrym przedstawicielem.

    Praca przedstawiciela handlowego to nie tylko wiedza. Nie każdy się na
    takie stanowisko nadaje.

  • 652. Data: 2002-12-16 18:37:45
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 8 Dec 2002 13:12:49 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Jeśli nie jest nieudacznikiem, to znajduje prace w ciągu miesiąca.

    Niestety - nie masz racji.

  • 654. Data: 2002-12-16 23:56:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > Niestety - nie masz racji.

    Bo sam nie mogłeś znaleźc pracy dłużej?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 655. Data: 2002-12-16 23:57:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > Są też bezrobotni którzy tej pracy znaleźć _nie_mogą_. Z różnych
    > powodów: słabo wykształcenie, brak doświadczenia itp.

    Nie chcieli się uczyć, ni chcieli praktykować - lepiej było się wałkonić
    na zasiłku.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 656. Data: 2002-12-17 00:01:08
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Yonnie <r...@g...pl> wrote:
    > Ale po co wypisywać takie rzeczy o bezrobotnych? Przecież te pieniądze
    > rozdają politycy;
    > może z nimi podyskutujesz.

    To, że politycy rozdają moje pieniądze darmozjadom nie zmienia faktu, że
    darmozjady je dostają, a co więcej - głosują na tych, którzy potem mnie
    okradają.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 657. Data: 2002-12-17 00:06:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Podaj jakies dane statystyczne udowadniajace, ze z Zusu idzie 10 razy
    > wiecej kasy dla bezrobotnych niz emerytow (no chyba ze rencisci to tez
    > zlodzieje, choc niektorzy (ci ci wyludzaja) na pewno). Sprawe Prokomu
    > pomine bo zdaje sie w tym zdaniu zlodzieje==bezrobotni.

    Jakie dane statystyczne? Po prostu podałem jaki jest stosunek mojeje
    składki ZUS do emerytuty jkaką dostaje moja matka.
    Dla mnie owo 'ubezpieczenie' jest zdecydowanie niekorzystne.

    Przy okazji moja mama jest dobrym przykładem jak najlepiej zabezpieczyć
    się na starośc - wychować swoje dzieci w poszanowaniu własności i w
    poszanowaniu pracy, a także dać im to, co najważniejsze - czas. Dzięki
    temu złodzieje z zusu mogą zbankrutować - dwójka dobrze zarabiających
    dzieci to najlepsze zabezpieczenie.

    > Demokracja==zlodziejstwo? No swietnie. Czlowieku podaj mi wreszcie w

    Demokracja = ustrój w którym nieroby mogą zmuszać pracowitych do pracy
    na rzecz nierobów.

    > ktorym kraju zastosowano twoje gennialne metody. I jesli mozna prosic to
    > niech bedzie to kraj do ktorego choc czesc ludzi (z wyjatkiem ciebie)
    > bedzie sie chciala przeprowadzic. A i jeszcze dorzuc na ten temat jakiegos
    > linka. Gdybys chcial podac Irlandie to przypominam, ze w twoim Idealnie
    > Prostym Kraju Natychmiastowego Dobrobytu zlikwidowales juz naklady z
    > budzetu na edukacje.

    Zlikwidowałem nakłady państwa. Zauważ, że większość znanych
    uniwersytetów jest prywatna.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 658. Data: 2002-12-17 00:28:33
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Jakie dane statystyczne?

    Normalne. Jaki procent twojej skladki na zus jest rozkradany przez
    bezrobotnych. AFAIK oficjalnie zerowy. Zasilki dla bezrobotnych sa
    finansowane z podatkow. Z zusu to finansujesz emerytow, rencistow, samotne
    matki i wyplacasz zasilek pogrzebowy oraz renty. To o czym mowisz jest
    wyplacane z innego zrodla tzn. podatkow. Od osoby, ktora tak dobrze wie,
    ze go okradaja moznaby oczekiwac wiecej wiedzy. Wiesz ze kradna nie wiesz
    jak;)

    > Po prostu podałem jaki jest stosunek mojeje
    > składki ZUS do emerytuty jkaką dostaje moja matka.
    > Dla mnie owo 'ubezpieczenie' jest zdecydowanie niekorzystne.

    Ech. Jak wyzej. A co liczyles, ze z twojej skladki bedzie oplacana
    emerytura tylko twojej mamy? Sprawa jest prosta. Poprzedni ustroj przejadl
    skladki obecnych emerytow (jesli takie pojecie wogole wtedy istnialo).
    Teraz wszyscy musimy za to placic. Podobnie jak splacamy dlugi zaciagniete
    przez Gierka. Taki z ciebie liberal, a nie wiesz, ze dlugi trzeba niestety
    splacac? Ja wiem ty nic nie pozyczales;)

> [...]
    > - czas. Dzięki temu złodzieje z zusu mogą zbankrutować - dwójka
    > dobrze zarabiających dzieci to najlepsze zabezpieczenie.

    Dopoki zarabiaja - niezle. A jak nie to przeciez warcholy.

    > Demokracja = ustrój w którym nieroby mogą zmuszać pracowitych do
    > pracy na rzecz nierobów.

    Kurcze a ja znalem inna definicje. Podaj nazwe istniejacego i dzialajacego
    systemu, w ktorym do podobnych "naduzyc" nie dochodzi. Komunizm,
    socjalizm, anarchia, totalitaryzm, dyktatura, republika, konfederacja
    panst (stanow, republik) czy monarchia?

    Odpowiedz na pytanie.

    Pozdr. Shrek.

  • 659. Data: 2002-12-17 07:45:38
    Temat: Z mojego punktu - powinienieś uciekać!
    Od: "Puław" <p...@N...gazeta.pl>

    > Juz nie mam sily w tym kraju. Mam wyksztalcenie marketingowe (licenjat),

    czyli nie masz wykształcenia

    > Albo cwaniaki,

    mają wymagania

    > albo za 500 zl

    jaka praca - taka płaca

    > zapieprzanie z wozkiem w pierdolonym

    ja bym cię nie zatrudnił.
    Z prymitywami nie gadam

    > Prosze o pomoc, bo w tym kraju juz nie widze przyszlosci.

    Nie potrafisz się odnaleźć w rzeczywistości
    Mówiłeś, że skończyłeś kurs marketingowy.
    Zareklamuj się odpowiednio - nie wulgaryzmami jw.

    > Wole zapieprzacz lopata w Holandii za 2500 zl niz znosic

    Jedź ambitniaku czym prędzej

    > humory niedowartosiowanego skurwysyna z zawodowym wyksztalceniem
    > (niepelnym - i jeszcze gosc nie potrafi sie wyslowic!),

    lepiej się źle wysławiać niż używać twojego języka

    > Prosze o wskazowki!

    Nie stanowisz dla mnie żadnej wartości.
    Jedź jak najszybciej

  • 660. Data: 2002-12-17 09:19:42
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Praca przedstawiciela handlowego to nie tylko wiedza. Nie każdy się na
    > takie stanowisko nadaje.

    Współczesna sprzedaż opiera się głównie na umiejętności zdobycia
    zaufania klienta. Najbardziej przydatne są konkretne cechy osobowości i
    umiejętności (te ostatnie można nabyć). Wiedza o produkcie ma
    niejednokrotnie znaczenie marginalne i jest zwykle nabywana w trakcie
    samej pracy. O decyzji zakupu decydują w 80-95% emocje - umiejętność
    wpływania na nie jest kluczowa dla sprawy. Wiedza nie jest ani warunkiem
    koniecznym, ani dostatecznym bycia dobrym sprzedawcą.

    Pzdr: Dogbert