PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 591. Data: 2002-12-08 00:10:58
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > nie zaprzeczam. bedac w polsce bezrobotna nie bylam nigdy w
    > posredniaku sie zarejestrowac mimo tego ze zasilek mi przyslugiwal.
    >
    > nie moja wina, ze niektorym sie to w glowie nie moze pomiescic.

    No zobacz, to jednak masz cos wspolnego z takim "komuchem" jak ja :).

    Flyer

  • 592. Data: 2002-12-08 00:31:18
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > nie zaprzeczam. bedac w polsce bezrobotna nie bylam nigdy w
    > posredniaku sie zarejestrowac mimo tego ze zasilek mi przyslugiwal.

    Aha. A odszkodowanie z ubezpieczalni mialabys skrupuly wziac?
    A gdybys zestarzala sie w Polsce, przyjmowalabys emeryture?

    GreG

  • 593. Data: 2002-12-08 04:42:24
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Aha. A odszkodowanie z ubezpieczalni mialabys skrupuly wziac?
    > A gdybys zestarzala sie w Polsce, przyjmowalabys emeryture?

    gdybym chciala liczyc na emeryture panstwowa w polsce, to mieszkalabym
    dzis w polsce i pracowala na panstwowym etacie, a nie emigrowala do
    usa.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 594. Data: 2002-12-08 06:14:50
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: c...@p...onet.pl

    > W Nowej Zelandii przyjmuja wszystkich jak leci do patroszenia ryb przy
    > tasmie produkcyjnej, pol Mazur tam rpacuje, wiem od osob ktore tam robia
    >
    > jestem w nowej zelandii i wiekszych bzdor nie slyszalem - skoro tak tu jest
    polakow duzo to dlaczego jest na poludniowej wyspie tylko 350 a na polnocnej
    5000 - i nie wiedzialem nikogo aby robil przy rybach - takie bzdety to mozesz
    pisac w toalecie na scianie

  • 595. Data: 2002-12-08 06:20:19
    Od: c...@p...onet.pl

    > Obawiam się, że na taką pracę jak powyżej, to masz za małe kwalifikacje.

    > Załóż zakład zegarmistrzowski.
    >
    > --
    >     ___________ (R)
    >    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    >  ___/ /_  ___       ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_     IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    > ___________/     mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    co do kwalifikacji to do kopania lopata to naprawde trzeba wiedziec jak to
    robic - pozatym wypada posiadac do tego kondycje - watpie aby koles po studiach
    wiedzial jak poprawnie trzymac lopate - przyznaje adamowi 100% racji - pozatym
    na zachodzie to wcale nie tak wspaniale - i za darmo kasy nie daja - palakow
    juz jest wszedzie pelno wiec i sa watpliwe szanse aby sie gdzies zalapac na cos
    porzadnego - 2 lata temu to jeszcze byly szanse teraz jest taka fala emigracji
    ze mozna smialo zapomniec

  • 597. Data: 2002-12-08 06:31:36
    Od: c...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Piotr" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > znam
    >
    > ty masz przynajmniej licencjat. ja studiuje, ale cos czuje ze
    > z powodu braku kasy to bedzie moj ostatni (3) semestr.

    > slyszalem, ze w anglii najgorzej polakow traktuja mieszkajacy
    > tam polacy. nikt tam cie nie zrobi w konia jak polaczek.
    > no, ale osobiscie nie sprawdzilem.
    > _______________________________________
    > Grzegorz "Żuku" Żukowski
    > emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    > www:  http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

    ale ja sprawdzilem na wlasniej skorze w nowej zelandii i powiadam ze jak juz
    sie gdzies wyjedzie to najlepiej nie mowic ze sie jest polakiem bo pobratyncy
    taka opinie nam wyrobili przez lata ze sie nie da opisac - a co do polonii to
    wiekszego lajna nie widzialem - zbieranina najgorszego elemnetu ktory zwial z
    polski i na obczyznie udaje cos - poczytajcie sobie w...@r...pl
    a nastepnie strone ktora zrobilem dla polonii www.polonianz.org.nz - zrobilem
    im za darmo a w zamian dostalem takiego kopa ze nigdy juz nic polakowi nie
    pomoge nawet za kase. na dokladke smiechu kazalem im wywalic moje dane osobowe
    z weba aby mnie nikt z nimi nie kojarzyl bo wstyd

  • 598. Data: 2002-12-08 06:37:26
    Od: c...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Widze ciemnosc!
    >
    > Neko

    sadze ze za najdalej rok w polsce bedzie mala wojna domowa - strach sie bac - a
    dla wszystkich co chca imigrowac to zapowiem aby sie uczyli jezykow bo bez tego
    to jak bez reki i wcale nie dostaje sie jezyka na bilecie lotniczym - pozatym z
    dala od polakow i od polonii - www.irciaq901.republika.pl - tam mozecie sobie
    sprawdzic czego mozna sie po nich spodziewac

  • 599. Data: 2002-12-08 12:27:04
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > gdybym chciala liczyc na emeryture panstwowa w polsce, to mieszkalabym
    > dzis w polsce i pracowala na panstwowym etacie, a nie emigrowala do
    > usa.

    Dlatego pytalem "gdybys". Odpowiedz.

    GreG

  • 600. Data: 2002-12-08 13:11:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Zmieniasz fakty, wyżej pisałeś że wszyscy !!!

    Niech do Ciebie dojdzie, że język polski to nie jest coś, czym umiesz
    sie do końca posługiwać.

    > lubię wykrzykniki ;-)))) aby do ciebie może tym sposobem dotarła moja
    > wypowiedź !!!

    Wykrzykniki zamiast argumentów? Niezłe.

    --