PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 191. Data: 2002-12-02 19:40:11
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Chyba nie, bo przeciez Wyborcza jest wybiorcza. Wiec jak to jest, najpierw
    > piszesz, ze zacytowany fragment jest "testem na inteligencje", a w
    > nastepnym poscie, ze tak w ogole to nieprawda? I jakie sa wedlug ciecie
    > wiarygodne zrodla?

    Wybiórczą czytam, mając świadomośc, że dziennikarze zawsze przesadzają.
    Taka ich cecha.

    Zaś co do przykładu - fakt, że wielu ludzi od razu pomysli, że taki
    tekst jest jednoznaczny z propozycją świadczenia usług seksualnych. MOże
    tak być. Jednak równie dobrze można sądzić, że było to sprawdzenie
    reakcji na sytuację, którą dana kandydatka sama sprowokowała. A teksty
    jakie słyszą asystentki i inne osoby bedące w kontaktach bezpośrednich z
    innymi osibami wymagają szybkich reakcji właśnie w takich sytuacjach.

    --
    ___________ (R)

  • 192. Data: 2002-12-02 19:40:14
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > P.S. Na tym pytaniu odpada 90% ludzi starających się o pracę w mojej
    > firmie.

    Hehe :)))

    Rzuc wiecej swiatla, bo jeszcze pomysle, ze sciemniasz :>

    --
    <=[ Pozdrawia: Neko ]-=============-[ e-mail: n...@g...pl ]=>
    <=[ http://www.gamesweek.pl ]-==-[ nowoczesny portal rozrywkowy ]=>

  • 193. Data: 2002-12-02 19:40:39
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Opisujesz rzeczywistość postrzegana przez pryzmat własnych uprzedzeń.
    Znaczy to że ty niby jesteś guru i opisujesz wszystko obiektywnie?
    Szokujące wręcz...

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 194. Data: 2002-12-02 19:41:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > czyli taki zwyczajny człowiek, taki obrotny mających "innych" za nic to
    > oczywiście wg. ciebie zaleta nie ?
    Za jakich 'nic'? Jest wiele osób, które sa lepsze ode mnie - i wiele
    gorszych.

    > ciebie się nie da czytać, uchodzisz na grupie za wielkie nic i nie wysuwasz
    > żadnych wniosków z tej lekcji ?
    Wyciągam. Że Ty i Kondor macie problemy.

    --
    ___________ (R)

  • 195. Data: 2002-12-02 19:41:40
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Demades <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asgbpc$4d9$...@n...onet.pl...

    >Ciekawe od czego wzięło sie nazwisko Płaszczyca?? :)

    od zarazy , ktora panowala w europie w XVII wieku?

    > pozdrawiam wszystkich antyPłaszczącychsię

    pozdro
    Dante

  • 196. Data: 2002-12-02 19:43:57
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Za jakich 'nic'? Jest wiele osób, które sa lepsze ode mnie - i wiele
    > gorszych.
    Wow zmiana zdania. Panowie i Panie pierwszy sukces... :)

    > Wyciągam. Że Ty i Kondor macie problemy.
    Dolicz mnie! Ej a ja? No co ty, kurde jeszcze na żaden mój post nie
    odpisałeś... elou tu jestem :) Normalnie czuję się zaniedbany. :P

  • 197. Data: 2002-12-02 19:45:03
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Hm. jakas tajna agencja? Skad bierze sie te 90% nic nie umiejacych na
    > rekrutacji, skoro jest tajna? Prawde mowiac pierwszy raz spotkalem sie z
    > sytuacja, kiedy komus zabrania sie powiedziec gdzie pracuje (no chyba, ze
    > tajne). Moze po prostu nie chcesz? W sumie sie nie dziwie.

    Żadna tajna agencja, tylko po prostu firma sobie nie życzy być łączona z
    prywatnymi wypowiedziami pracowników. A skoro się na takie warunki
    zgodziłem, to wybacz, nie będę dla Twojej wygody robił sobie z geby
    cholewę.

    --
    ___________ (R)

  • 198. Data: 2002-12-02 19:46:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Firma widmo? Może jej wcale nie ma :) ??

    I jest opisana w Computerworld z 7 października? Ciekawe...

    --
    ___________ (R)

  • 199. Data: 2002-12-02 19:47:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Skoro nie masz studiów to jesteś wg. mnie do niczego a o medianach chcesz
    > gadać !!! Może pogadamy o anichilacji pozytronów ?

    A czego się o tym chcesz dowiedzieć?

    > Ktos po szkole średniej a tak dumny jak paw !!!

    Bo widzisz, tak się składa, że nie papier się liczy, a to, co potrafisz
    zrobić. Na przykład można po studiach byc bezrobotnym.

    --
    ___________ (R)

  • 200. Data: 2002-12-02 19:49:44
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:

    > a jednak milem racje....
    Że za duzo się naoglądałem? Nie, nie miałeś.

    > jestes zwyklym kmiotkiem i frajerem
    Twoja opinia jest wysoce kulturalna i wiarygodna.

    > ps. proponuje wybrac sie do najblizszego lekarza w okolicy
    Niestety - jeśli chodzi o moją angine, to zdecydowanie wolę jednak
    wizytę w prywatnej klinice. Nie mam czasu, aby go marnować.

    --