PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: 17 Dec 2002 00:06:18 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@v...wis.pk.edu.pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Podaj jakies dane statystyczne udowadniajace, ze z Zusu idzie 10 razy
    > wiecej kasy dla bezrobotnych niz emerytow (no chyba ze rencisci to tez
    > zlodzieje, choc niektorzy (ci ci wyludzaja) na pewno). Sprawe Prokomu
    > pomine bo zdaje sie w tym zdaniu zlodzieje==bezrobotni.

    Jakie dane statystyczne? Po prostu podałem jaki jest stosunek mojeje
    składki ZUS do emerytuty jkaką dostaje moja matka.
    Dla mnie owo 'ubezpieczenie' jest zdecydowanie niekorzystne.

    Przy okazji moja mama jest dobrym przykładem jak najlepiej zabezpieczyć
    się na starośc - wychować swoje dzieci w poszanowaniu własności i w
    poszanowaniu pracy, a także dać im to, co najważniejsze - czas. Dzięki
    temu złodzieje z zusu mogą zbankrutować - dwójka dobrze zarabiających
    dzieci to najlepsze zabezpieczenie.

    > Demokracja==zlodziejstwo? No swietnie. Czlowieku podaj mi wreszcie w

    Demokracja = ustrój w którym nieroby mogą zmuszać pracowitych do pracy
    na rzecz nierobów.

    > ktorym kraju zastosowano twoje gennialne metody. I jesli mozna prosic to
    > niech bedzie to kraj do ktorego choc czesc ludzi (z wyjatkiem ciebie)
    > bedzie sie chciala przeprowadzic. A i jeszcze dorzuc na ten temat jakiegos
    > linka. Gdybys chcial podac Irlandie to przypominam, ze w twoim Idealnie
    > Prostym Kraju Natychmiastowego Dobrobytu zlikwidowales juz naklady z
    > budzetu na edukacje.

    Zlikwidowałem nakłady państwa. Zauważ, że większość znanych
    uniwersytetów jest prywatna.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313