PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Tue, 17 Dec 2002 00:28:33 GMT

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Jakie dane statystyczne?

    Normalne. Jaki procent twojej skladki na zus jest rozkradany przez
    bezrobotnych. AFAIK oficjalnie zerowy. Zasilki dla bezrobotnych sa
    finansowane z podatkow. Z zusu to finansujesz emerytow, rencistow, samotne
    matki i wyplacasz zasilek pogrzebowy oraz renty. To o czym mowisz jest
    wyplacane z innego zrodla tzn. podatkow. Od osoby, ktora tak dobrze wie,
    ze go okradaja moznaby oczekiwac wiecej wiedzy. Wiesz ze kradna nie wiesz
    jak;)

    > Po prostu podałem jaki jest stosunek mojeje
    > składki ZUS do emerytuty jkaką dostaje moja matka.
    > Dla mnie owo 'ubezpieczenie' jest zdecydowanie niekorzystne.

    Ech. Jak wyzej. A co liczyles, ze z twojej skladki bedzie oplacana
    emerytura tylko twojej mamy? Sprawa jest prosta. Poprzedni ustroj przejadl
    skladki obecnych emerytow (jesli takie pojecie wogole wtedy istnialo).
    Teraz wszyscy musimy za to placic. Podobnie jak splacamy dlugi zaciagniete
    przez Gierka. Taki z ciebie liberal, a nie wiesz, ze dlugi trzeba niestety
    splacac? Ja wiem ty nic nie pozyczales;)

    > Przy okazji moja mama jest dobrym przykładem jak najlepiej
    > zabezpieczyć się na starośc - wychować swoje dzieci w poszanowaniu
    > własności i w poszanowaniu pracy, a także dać im to, co najważniejsze
    > - czas. Dzięki temu złodzieje z zusu mogą zbankrutować - dwójka
    > dobrze zarabiających dzieci to najlepsze zabezpieczenie.

    Dopoki zarabiaja - niezle. A jak nie to przeciez warcholy.

    > Demokracja = ustrój w którym nieroby mogą zmuszać pracowitych do
    > pracy na rzecz nierobów.

    Kurcze a ja znalem inna definicje. Podaj nazwe istniejacego i dzialajacego
    systemu, w ktorym do podobnych "naduzyc" nie dochodzi. Komunizm,
    socjalizm, anarchia, totalitaryzm, dyktatura, republika, konfederacja
    panst (stanow, republik) czy monarchia?

    Odpowiedz na pytanie.

    Pozdr. Shrek.