PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2002-11-29 15:08:07
    Temat: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Piotr" <z...@N...gazeta.pl>

    Juz nie mam sily w tym kraju. Mam wyksztalcenie marketingowe (licenjat), znam
    jezyki od 2 lat odkad skonczylem studia nie moge znalezc normalnej pracy!

    Albo cwaniaki, albo za 500 zl zapieprzanie z wozkiem w pierdolonym
    hipermarkecie w ktorym nie ma czasu nawet zalatwic swoje fizjologiczne
    potrzeby, albo... rece opadają !!!!!!!!!

    Chce wyjechac na Zzhod. Bede wdzieczny za jakies wskazowki.
    Jak nie dac sie wyrolowac, na co uwazac, moze jakies adresy
    rzetelnych firm posredniczacych.

    Prosze o pomoc, bo w tym kraju juz nie widze przyszlosci.

    Wole zapieprzacz lopata w Holandii za 2500 zl niz znosic
    humory niedowartosiowanego skurwysyna z zawodowym wyksztalceniem
    (niepelnym - i jeszcze gosc nie potrafi sie wyslowic!),
    ktory mysli ze wszystkie rozumy zjadl i to jeszcze za 800 zl!!!

    Na Slasku nie ma pracy! Nie ma! Tragedia! Albo jest
    za 400 zl! Co to do cholery, oboz koncentracyjny zwany
    Polską ??????????

    Kto chce uciekac z tego gowna reka do gory!

    Prosze o wskazowki!

    Piotr

  • 2. Data: 2002-11-29 15:47:36
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "pem" <p...@f...onet.pl.bez.reklam>

    Piotr w news:as7vsn$pu0$1@news.gazeta.pl napisał/napisała:

> [...]
    > za 400 zl! Co to do cholery, oboz koncentracyjny zwany
    > Polską ??????????
    >
    > Kto chce uciekac z tego gowna reka do gory!

    ^^^^^^^^^

    Jak staniesz twarzą w kierunku Morza Bałtyckiego zachód będziesz miał po
    lewej ręce.

    --

    odpowiadając pod adres e-mail proszę usunąć z adresu: .bez.reklam

  • 3. Data: 2002-11-29 15:47:42
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 400 zl! Co to do cholery, oboz koncentracyjny zwany
    > Polską ??????????
    >
    > Kto chce uciekac z tego gowna reka do gory!

    W Nowej Zelandii przyjmuja wszystkich jak leci do patroszenia ryb przy
    tasmie produkcyjnej, pol Mazur tam rpacuje, wiem od osob ktore tam robia

  • 4. Data: 2002-11-29 17:27:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <z...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Wole zapieprzacz lopata w Holandii za 2500 zl niz znosic

    Obawiam się, że na taką pracę jak powyżej, to masz za małe kwalifikacje.

    > Kto chce uciekac z tego gowna reka do gory!

    > Prosze o wskazowki!

    Załóż zakład zegarmistrzowski.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-11-29 17:58:23
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Tacy "obrotni" jak Ty chyba nie maja czego szukac na zachodzie. Skoro znasz
    faktycznie biegle minimum jeden jezyk-daj ogloszenie do gazety-moze nie
    bedzie trzeba machac lopata w Holandii.

    Pozdrawiam
    Robert

    Użytkownik Piotr <z...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as7vsn$pu0$...@n...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2002-11-29 17:58:39
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    No cóż o tym że na Śląsku pracy nie ma, pisałem jakiś czas temu, mało kogo
    to ruszało !!! Domyślam się że w innych regionach kraju podobnie tyle że
    regresja na Śląsku szybciej postępuję, zważywszy na liczbę górników którzy w
    ilości 35 000 zasilą szeregi bezrobotnych. Doliczmy do tego spółki
    kooperujące, ja tak szacuję że leciutko z palcem w du... dojdzie 50 000
    ludzi "głodnych". Ich rodziny, ich dzieci nie będą miały nawet na śniadanie
    aby do szkoły pójść, itd, przykładów można mnożyć. Sklepikarz nie sprzeda
    pary butów bo byłego górnika nie będzie stać na buty dla dziecka, sklepikarz
    padnie, przykładów można mnożyć !!!
    Prawdę powiedziawszy dziwię się Wam że tak sceptycznie podchodzicie do tego
    problemu, tymbardziej że wiele prawdy jest w tym o czym pisze twórca tego
    postu.
    Jeśli praca jest i będzie to za ochłap po najniższej krajowej, po to aby z
    głodu nie zdech...oj sorki za słowa, ale rozumiem że demokracja niech jest i
    będzie dla tych co mają głowę na karku i umieją robić pieniądze. Ale
    demokracja też powinna być dla tych którzy głodem przymierają i chcą
    pracować a nie mają jak i gdzie ? Na kościach biedoty w tym kraju - raju
    sienie zbuduje, i tak sobie myślę że ci wszyscy którzy mają kasy tyle że nie
    wiedzą co z nią robić i pracę dają, też spać nie będą jeśli stworzy się
    warunki takie jakie były w Argentynie. Ludzie o tym sporo mówią i jak
    obserwuje się relacje i wypowiedzi w informacjach TV to wszystko wskazuje,
    że niebawem ten kraj pęknie i będzie kupa smrodu !!!

    Sorki za dywagacje, ale jak widzę co sie tu dzieje to aż dziw bierze że
    ludzie maja w sobie jeszce tyle cierpliwości

    Ps. Nie namawiam do żadnych ruchów społecznych jedynie przedstawiam jak
    widzę ten padajacy na kolana kraj !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 7. Data: 2002-11-29 18:21:14
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

> [...]
    znam
    > jezyki od 2 lat odkad skonczylem studia nie moge znalezc normalnej pracy!

    ty masz przynajmniej licencjat. ja studiuje, ale cos czuje ze
    z powodu braku kasy to bedzie moj ostatni (3) semestr.

    > Chce wyjechac na Zzhod. Bede wdzieczny za jakies wskazowki.
    > Jak nie dac sie wyrolowac, na co uwazac, moze jakies adresy
    > rzetelnych firm posredniczacych.
    slyszalem, ze w anglii najgorzej polakow traktuja mieszkajacy
    tam polacy. nikt tam cie nie zrobi w konia jak polaczek.
    no, ale osobiscie nie sprawdzilem.
    _______________________________________
    Grzegorz "Żuku" Żukowski
    emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    www: http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

  • 8. Data: 2002-11-29 19:09:22
    Od: "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam się, że na taką pracę jak powyżej, to masz za małe kwalifikacje.

    > Załóż zakład zegarmistrzowski.

    typowy polski życzliwy jak widze? zycze ci zebys sie kiedys znalazl w
    podobnej sytuacji - i zeby Tobie tez ktos tak odpowiedzial

    a co do Piotra - musisz sie przekwalifikowac - i to calkowicie -
    specjalistow od marketingu Polska ma na jakies 5 lat do przodu,
    na Twoim miejscu wyjechalbym do Anglii na wize studencka - zahaczyl sie tam
    do jakiejs pracy,podszlifowal jezyk i wrocil za pare lat jak sie skonczy
    kryzys - albo juz tam zostal

    powodzenia

    Rafal

  • 9. Data: 2002-11-29 20:13:28
    Od: "Zuku" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com> napisał w wiadomości

    > typowy polski życzliwy jak widze? zycze ci zebys sie kiedys znalazl w
    > podobnej sytuacji - i zeby Tobie tez ktos tak odpowiedzial

    ja takze

    > a co do Piotra - musisz sie przekwalifikowac - i to calkowicie -
    > specjalistow od marketingu Polska ma na jakies 5 lat do przodu,

    ostatnio zapanowala moda na przekwalifikowania sie.
    to po co wybierac sobie studia, ktorymi czlowiek sie interesuje?
    przeciez i tak bedzie musial sie przekwalifikowac.
    mozna od razu isc na cos malo popularnego: filozofia, itp.
    po pewnym czasie zabraknie nam filozofow i mamy piekny
    i pozadany na rynku pracy fach w reku :)... do czasu nowego
    pokolenia filozofow.
    oczywiscie, zartuje :( niestety. ale cos czuje ze jak (jesli) ja skoncze
    informe, to beda u nas sami komputerowcy.
    a wtedy bede mial wybor... czego tu sie znowu nauczyc.
    _______________________________________

  • 10. Data: 2002-11-29 21:59:45
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > oczywiscie, zartuje :( niestety. ale cos czuje ze jak (jesli) ja skoncze
    > informe, to beda u nas sami komputerowcy.
    > a wtedy bede mial wybor... czego tu sie znowu nauczyc.

    Już są u nas prawie sami komputerowcy i po zarządzaniu. Generalnie co drugi
    młody człowiek to informatyk, kraj się nasycił, nowe technologie nie wchodzą
    tak ekspansywnie jak jeszcze 10 lat temu. Są głównie zapotrzebowania w tym
    fachu totalnie niszowe dla Specjalistów, ale dla ogólnego informatyka już
    niestety nie. Do tego dochodzą bzdurne wymagania pracodawców, tak jakby
    część z nas conajmniej pracowała 10 lat w dolinie krzemowej lub należała do
    czołówki światowej.

    Pozdrawiam
    Wrangler