PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 661. Data: 2002-12-17 12:27:06
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie chcieli się uczyć, ni chcieli praktykować - lepiej było się wałkonić
    > na zasiłku.

    Ales Ty madry. To moze mi pokazesz ogloszenia o praktykach dla 32. latka?

    Flyer

  • 662. Data: 2002-12-17 12:34:28
    Temat: Re: Z mojego punktu - powinienieś uciekać!
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Puław wrote:

    > czyli nie masz wykształcenia

    (...)

    > Z prymitywami nie gadam

    No i gadaj tu z prymitywem z wyzszym wyksztalceniem magisterskim (zgadlem?).

    Flyer

  • 663. Data: 2002-12-17 14:16:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Ales Ty madry. To moze mi pokazesz ogloszenia o praktykach dla 32. latka?

    Po co? Praktykowałem za młodu. Jak ktoś wolał sobie za młodu na imprezki
    chodzić, zamiast sie uczyć, to teraz ma tak, jak sobie pościelił.

    --
    ___________ (R)

  • 664. Data: 2002-12-17 14:22:16
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Normalne. Jaki procent twojej skladki na zus jest rozkradany przez
    > bezrobotnych. AFAIK oficjalnie zerowy. Zasilki dla bezrobotnych sa
    > finansowane z podatkow. Z zusu to finansujesz emerytow, rencistow, samotne
    > matki i wyplacasz zasilek pogrzebowy oraz renty. To o czym mowisz jest
    > wyplacane z innego zrodla tzn. podatkow. Od osoby, ktora tak dobrze wie,
    > ze go okradaja moznaby oczekiwac wiecej wiedzy. Wiesz ze kradna nie wiesz
    > jak;)

    ZUS to forma podatku, tylko inaczej nazwanego. Ogólnie płacę około 70%
    podatków na rózne cele.

    > Ech. Jak wyzej. A co liczyles, ze z twojej skladki bedzie oplacana
    > emerytura tylko twojej mamy? Sprawa jest prosta. Poprzedni ustroj przejadl
    > skladki obecnych emerytow (jesli takie pojecie wogole wtedy istnialo).
    > Teraz wszyscy musimy za to placic. Podobnie jak splacamy dlugi zaciagniete
    > przez Gierka. Taki z ciebie liberal, a nie wiesz, ze dlugi trzeba niestety
    > splacac? Ja wiem ty nic nie pozyczales;)

    Więc ja chcę zwolnić budżet państwa z łożenia na moja mamę, jak również
    nie chcę, aby płacił cokolwiek za mnie. Jednocześnie chcę, aby w zamian
    nie okradał mnie z pieniędzy które miałbym na te cele wpłacać.

    > Dopoki zarabiaja - niezle. A jak nie to przeciez warcholy.
    Jak ktoś sobie warchoła (takie dobre dziecko, mało pił i malo palił)
    wychowa, to sam powinien na własnej skórze to odczuć.

    > Kurcze a ja znalem inna definicje. Podaj nazwe istniejacego i dzialajacego
    > systemu, w ktorym do podobnych "naduzyc" nie dochodzi. Komunizm,
    > socjalizm, anarchia, totalitaryzm, dyktatura, republika, konfederacja
    > panst (stanow, republik) czy monarchia?

    Monarchia.

    > Odpowiedz na pytanie.

    Podałem Arabię, moga być jeszcze Emiraty. I wybacz, nie obchodzi mnie
    'większość'. Niech sobie głupia większośc kradnie i marnotrawi.

    --
    ___________ (R)

  • 665. Data: 2002-12-17 14:23:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > No i gadaj tu z prymitywem z wyzszym wyksztalceniem magisterskim (zgadlem?).

    Dyplom, a wiedza i kultura to dwie rózne sprawy.

    --
    ___________ (R)

  • 666. Data: 2002-12-17 14:30:27
    Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

    A FollowUp to a message dated 17 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje message-
    id= news:atnbuo$lsj$2@news.onet.pl :

    > ZUS to forma podatku, tylko inaczej nazwanego.

    Zgadzam sie.

    "Wszystko jest religijne albo jakąś religią."
    --nawet podatki

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.41
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

  • 667. Data: 2002-12-17 15:50:10
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Dyplom, a wiedza i kultura to dwie rózne sprawy.

    I tu się mylisz ;-) dyplom,wiedza,kultura to trzy różne sprawy ;)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 668. Data: 2002-12-17 17:17:21
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Po co? Praktykowałem za młodu. Jak ktoś wolał sobie za młodu na
    > imprezki chodzić, zamiast sie uczyć, to teraz ma tak, jak sobie
    > pościelił.

    Albo co gorsza w hucie pracowal, bo powiedzieli ze tak trzeba:(

    Pozdr. Shrek.

  • 669. Data: 2002-12-17 17:32:21
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 17 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > ZUS to forma podatku, tylko inaczej nazwanego. Ogólnie płacę około
    > 70% podatków na rózne cele.

    Alez wlasnie ci tlumacze, ze z zusu na bezrobotnych nie palcisz a z
    podatkow. Czegos sie tak tego zusu czepil. Placisz za to co poprzedni
    system przejadl.

> [...]
    > również nie chcę, aby płacił cokolwiek za mnie. Jednocześnie chcę,
    > aby w zamian nie okradał mnie z pieniędzy które miałbym na te cele

    Juz ci tlumaczylem. To co splacasz w ramach zusu to pozyczka zaciagnieta
    przez poprzednie rzady. Pozyczki sie splaca. Rownie dobrze ja moge chciec,
    zwolnic USA ze splacania kasy Polsce - cos tam pewnie wisza:), a w zamian
    niech oni zwolnia Polske ze splacania kasy im:) Teraz rozumiesz?

    > Jak ktoś sobie warchoła (takie dobre dziecko, mało pił i malo palił)
    > wychowa, to sam powinien na własnej skórze to odczuć.

    Hehe. Ile planujesz dzieci? I jak juz bedziesz cos konkretnego w tej
    psrawie robil to zadbaja o to, zeby nie brac sie za to w tym samym czasie
    co inni. Bo jak skoncza to swietne wychowanie w czasach ochlodzenia
    gospodarki moga sie okazac warcholami:) Szok no nie?

    > Monarchia.

    He? Pewny jestes? Tam nie ma warcholow co sie na petrodolary nie zalapali?
    Czy po prostu ci co sie zalapali maja ich gdzies?

    > Podałem Arabię, moga być jeszcze Emiraty. I wybacz, nie obchodzi mnie
    > 'większość'. Niech sobie głupia większośc kradnie i marnotrawi.

    Prosilem o panstwa cywilizowanie i bardziej demokratyczne. Wybacz ale np
    traktowanie kobiet i ludzi ktorzy maja inne poglady na temat tego, kto byl
    najwiekszym prorokiem w tych krajach wedlug mnie dyskwalifikuje je. Jakbys
    jeszcze podal panstwo, ktore zarowno wielkoscia, populacja i zasobami
    naturalnymi odpowiada choc troche Polsce. Ja dla odmiany moge podac takie
    w ktorym twoich metod nie zastosowano, a prawie wszystkim sie tam podoba -
    Szwecja.

    To sie przeprowadz. Wystarczy chciec i ruszyc tylek z kanapy zamiast
    narzekac:) Paszport masz? No chyba, ze cie nie chca.

    Pozdr. Shrek.

  • 670. Data: 2002-12-17 21:21:55
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Podałem Arabię, moga być jeszcze Emiraty. I wybacz, nie obchodzi mnie
    > 'większość'. Niech sobie głupia większośc kradnie i marnotrawi.

    Proszę kontynuować, czytam z zaciekawieniem .....

    .....i z taką nieśmiałością, Panie, czy stosunek wasalny będzie na
    miejscu, boś Ty Suweren Rzeczypospolitej Najjaśniejszy !

    Uniżony Dogbert, Twój podnóżek

    Nie jest prawdą, że ja Dogbert należałem do Nowej Klasy Rządzącej
    Dogberta, to pomówienie i niecne knowania niewiernych. Odszczekuję.