eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Date: Tue, 17 Dec 2002 10:19:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <atmq73$6m$1@news.tpi.pl>
    References: <X...@1...0.0.1> <m...@p...ninka.net>
    <asgri3$18m$1@absinth.dialog.net.pl> <asjjim$emj$31@news.onet.pl>
    <asm0s5$k17$1@absinth.dialog.net.pl> <asnoao$n92$11@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asom92$6t2$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asorcu$gu5$1@news.onet.pl>
    <asq335$n87$1@news.tpi.pl> <asrji7$e0m$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1> <asrlr7$shl$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: wh0a240a254.osowa.gda.osk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1040116780 214 212.244.103.144 (17 Dec 2002 09:19:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Dec 2002 09:19:40 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.1) Gecko/20020826
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:67271
    [ ukryj nagłówki ]


    >>W sumie nie wiem, jaki masz fach, ale przedstawicieli handlowych
    >>(akwizytorów) to chyba w każdej branży poszukują. A z odpowiednią wiedzą,
    >>można być naprawdę dobrym przedstawicielem.
    >
    > Praca przedstawiciela handlowego to nie tylko wiedza. Nie każdy się na
    > takie stanowisko nadaje.

    Współczesna sprzedaż opiera się głównie na umiejętności zdobycia
    zaufania klienta. Najbardziej przydatne są konkretne cechy osobowości i
    umiejętności (te ostatnie można nabyć). Wiedza o produkcie ma
    niejednokrotnie znaczenie marginalne i jest zwykle nabywana w trakcie
    samej pracy. O decyzji zakupu decydują w 80-95% emocje - umiejętność
    wpływania na nie jest kluczowa dla sprawy. Wiedza nie jest ani warunkiem
    koniecznym, ani dostatecznym bycia dobrym sprzedawcą.

    Pzdr: Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1