PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie CV i Li.Mo.

  • 1. Data: 2002-11-29 14:46:28
    Temat: Wysyłanie CV i Li.Mo.
    Od: "Tomasz Bednarczuk" <t...@g...pl>

    Co myślicie o żądaniu potwierdzenia odbioru wiadomości przy wysyłaniu CV i
    li.mo.?

    Czy warto skorzystać z tej opcji, czy lepiej nie? Bo tak sobie myślę, że
    jeden pracodawca może uznać że nam zależy i wiemy jak się posługiwać
    klientem poczty, a inny może się tylko wnerwić

    A jeszcze jedno nad czym się ostatnio zastanawiałem - podpis cyfrowy - czy
    taki koleś co odbiera maile u potencjalnego pracodawcy się czeguś takiego
    nie przestraszy?

    Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2002-11-29 20:40:11
    Temat: Re: Wysyłanie CV i Li.Mo.
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarczuk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taki koleś co odbiera maile u potencjalnego pracodawcy się czeguś takiego

    potwierdzenie nadania tak ,masz pewność że wiadmośc dotarła i została
    wstepnie odczytana ,
    podpis elektroniczny zbedny raczej gdyż za dużo zachodu ,
    ja jestem zwolenikiem wysylania ofert w PDF , niezawsze ludzie maja
    Windows-y w firmie nie mowiac o office a otwierajac twoje piekne CV w
    openoffcie moze sie lekko znieksztalcic
    w najlepszym przypdku wyslac w gif lub jpg kazdy obejrzy i wydrukuje (i
    nikt nie bedzie ingerowal w tresc)

    rafal

  • 3. Data: 2002-11-29 21:50:46
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "rafal" <g...@o...pl> wrote in message news:as8jh1$3qn$1@news.tpi.pl...

    > potwierdzenie nadania tak ,masz pewność że wiadmośc dotarła i została
    > wstepnie odczytana ,

    "Twój e-mail wyświetlił się na ekranie adresata, nie gwarantujemy jednak, że
    ten go przeczytał i zrozumiał".

    > w najlepszym przypdku wyslac w gif lub jpg kazdy obejrzy i wydrukuje (i
    > nikt nie bedzie ingerowal w tresc)

    No, gdybym był pracownikiem HR i dostał aplikację w GIFie, to poleciałaby do
    kosza bez czytania. Zbyt duże niebezpieczeństwo, że pracownik taki zechce
    wysłać e-mailem skrót do dokumentu lub odwrotnie - prezentację
    multimedialną.

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2002-11-30 09:32:21
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

[...]

    ......[ciach]

    nie można z góry zakładać że wszystko jest do dupy ,
    nie ma recepty na wszystko , gdy firma w ktorej pracujesz poszkuje
    pracownika na stanowisku średniego szczebla to jeśli byś wyrzucił do ksoza
    maila z gifem ( gdy byłbym np zeskanowany CV ) przyszłego kierownika to
    wspólczuję .
    Nie zawsze do pracy szuka sie 25 latków czasami ludzi w doświadczeniem
    (40-45) i nie musza sie oni tobie podobac patrzac na email
    forma nie jest az tak wazna gdy ktos zna sie na rzeczy , a co zalacznikow w
    NASK pracownicy wogóle nie dostaja listow z zalacznikami (kasowane sa na
    serwerze) taka firma .(dobry przyklad korzystania z komputerów)

    Potwierdzenie nadania ja uważam za jak najbardziej na miejscu to tak jak
    wysłanie CV zwykłą pocztą poleconym.

    rafal

  • 5. Data: 2002-12-01 14:12:40
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Przede wszystkim: najlepiej wysylac oferty poczta tradycyjna, na dobrym
    papierze,
    w dobrej kopercie z nadrukowanymi (a nie recznie napisanymi) adresami.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 6. Data: 2002-12-01 16:24:56
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Przede wszystkim: najlepiej wysylac oferty poczta tradycyjna, na dobrym
    > papierze,
    > w dobrej kopercie z nadrukowanymi (a nie recznie napisanymi) adresami.

    Szczegolnie, gdy w 99% przypadkow na oferty zamieszczane w internecie
    jako kontakt podany jest adres email lub nr faxu...

    GreG