PracaGrupypl.praca.dyskusje › O Adamie i nie tylko

  • 21. Data: 2002-12-04 12:53:38
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > się" więcej, a tym s....synom na górze trzeba jeszcze dowalić), w politykach,
    > którzy lepsi być nie mogą, bo są wybierani przez resztę stada i to gustom tej
    > reszty muszą się kłaniać, by móc nadal być politykami. Czy nikt z czytających
    > dyskusję nie zauważył, że gdy tylko Adam napisał, że "ma", posypały się
    > pytania, czy jest uczciwy? To jak to jest, do diaska, chcecie mieć ale
    > posiadanie oznacza kradzież? Chcecie budować zdrową gospodarkę na chorych
    > podstawach, gdzie szczytem sukcesu jest zgnojenie i oszukanie drugiego?
    Chcecie
> [...]
    tych,
    > którzy zostali wybrani i narzekają, że to kolejne sukinkoty. "My ich nie
    > wybieraliśmy!" Prawda. Nie odebraliście też tym sukinkotom swoich
    głosów. "Ależ
    > pojedynczy głos to nic". A kilka milionów pojedynczych głosów? "Robimy
    przecie
    > tyle, a tu nic!! Wszędzie kopią, nie da się!". Tylko jak mierzyć tę
    aktywność,
    > skoro wszyscy pytają Adama, kim on jest, a chyba nikt nie pogrzebał sam by
    > znaleźć te informacje? Co on takiego robi? A ruszcież głową, ludzie!
    Wystarczy
> [...]
    > zdarzyła się tutaj od dawna. Kopie? Ma kopać, bo inaczej nie można włamaś się
    > do szczelnie zamkniętych głów. Trzeba wyważać drzwi. Nie liczcie na rząd (bo
    > właściwe kroki podjąć jest mu coraz ciężej), nie liczcie na cud (bo cuda
    > zdarzają się tylko w dalekiej przeszłości).
    >
    > Miałem nadzieję, że ktoś powie, że Adam swoją bezczelnością dał mu do
    myślenia.
    > Że się czegoś z tej bezczelności nauczył, że wyciągnął jakieś wnioski z tej
    > prowokacji (nawet niezamierzonej). A tu klapa, niestety.

    Ludzie dajcie spokój nie ma sensu dyskutować o tym kolesiu-a niech sobie żyje
    swoim życiem a nie wpieprza się do innych i niech nie osądza ludzi od tego jest
    ktoś ponad nami i Nim. Ten gościu ma kompleksy...stąd wywyższa
    siebie...poważnie poczytajcie literaturę z psychologii to zrozumiecie słaby
    charakter Adasia...buhahaha. Pa pozdrawiam!!!

  • 22. Data: 2002-12-04 13:56:05
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał :
    > Podpowiem - nie sam. Zdziwiłbyś się ile na priva listów przyszło ;)
    > Jak również próśb o sprawdzenie CV, LM, o porady i tego typu rzeczy. Z
    > pół dnia dzisiaj spędziłem pomagając innym. No ale właśnie tacy ludzie
    > zwiększają swoje szanse - i mam nadzieję, że ich rozsądne działania będą
    > nagrodzone :-)

    Tak obserwowałem sobie tę całą dyskusję i się zastanawiałem - wysłać ?
    Nie wysłać ? Już do jednej osoby wysłałem, Pani od HR-u. Pomogła w
    skorygowaniu CV. Są jeszcze mili ludzie na tym świecie :)
    To jak Adamie, mogę ? Będę naprawdę wdzięczny za konstruktywną
    krytykę, pomoc itp., itd.

    > Powiedział, powiedział. Ale nie w wątku. Widzisz, te 5, czy 6 osób jakie
    > tam ciągle się udziela to osoby na straty. Ale nikt nie będzie się tam
    > udzielał, bo dostanie etykietkę 'debil' i przy następnej okazji, kirdy
    > taka osoba będzie chciała o cokolwiek zapytać to taki 'kulturalny
    > inaczej' Kondor, czy Wrangler zaraz mu kopa wymierzy.
    > Dlatego też piszą na priva - co zrobić, żeby CV było bardziej
    > atrakcyjne, co zrobić z pracodwacą, który leci w bambus etc.

    A ja nie napisałem na priv'a. Mam nadzieję, że nie zostanę obszczekany.

    Pozdrawiam
    Tomasz Lewandowski
    --
    t...@g...pl

  • 23. Data: 2002-12-04 14:01:26
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@g...pl>

  • 24. Data: 2002-12-04 14:05:09
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@g...pl>

    Ooops, sorry za podwójnego posta.
    Ale technologia MS wespół ze szwankującym
    serwerem news Astercity "zadziałała" ;-)

    Pozdrawiam
    Tomasz Lewandowski
    --
    t...@w...pl

  • 25. Data: 2002-12-04 16:08:36
    Temat: Re: Odp: O Adamie i nie tylko
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, "Beata" <b...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > I wierz mi znam wiele przykładów młodych ludzi którzy
    > sami sobie nie daja szansy uważając że poniżej kwoty X nie będą
    > pracować.

    Z ciekawosci ile wedlug ciebie powinna wynosic kwota X?

    Pozdr. Shrek.

  • 26. Data: 2002-12-04 16:08:37
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 04 gru 2002, m...@p...onet.pl zapodal(a):

    Tnij cytaty prosze.

    Pozdr. Shrek.

  • 27. Data: 2002-12-04 16:13:36
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 04 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    Myslec mozna i bez beszczelnosci Adama, to nie boli.

    > Powiedział, powiedział. Ale nie w wątku. Widzisz, te 5, czy 6 osób
    > jakie tam ciągle się udziela to osoby na straty.

    Kurcze ja tez?;)

> [...]
    > okazji, kirdy taka osoba będzie chciała o cokolwiek zapytać to taki
    > 'kulturalny inaczej' Kondor, czy Wrangler zaraz mu kopa wymierzy.

    No patrz. A mnie nie skopali. Moze po prostu tak ich nie zdenerwowalem
    mimo, ze w kilku przypadkach sie z toba zgadzam.

    > Dlatego też piszą na priva - co zrobić, żeby CV było bardziej
    > atrakcyjne, co zrobić z pracodwacą, który leci w bambus etc.

    Napisz na grupe. Innym tez sie przyda.

    Pozdr. Shrek.

  • 28. Data: 2002-12-04 18:15:06
    Temat: Odp: Odp: O Adamie i nie tylko
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Shrek <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1...
    > Dnia 03 gru 2002, "Beata" <b...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > Z ciekawosci ile wedlug ciebie powinna wynosic kwota X?

    Opisane w następnym poście. Beata

  • 29. Data: 2002-12-04 18:38:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Niby racja (ninka tez dobrze to policzyla). Ale chyba przyznacie, ze z rodzina
    > bedzie troche trudniej. No chyba, ze ja sobie problemow szukam.

    Dokładnie. Szukasz argumentów na nie. Jak sie chce pokazać, że się nie
    da, to zawsze się udaje.

    > Jest to bardzo ogolne stwierdzenie i nie wnosi wiele do dyskusji.
    > Zarobki w Polsce ksztaltuja sie od 500 minimum do ... nie bede sie nawet silil
    > na zgadywanie. Stad stwierdzenie "dwa razy wiecej niz ktos" nie mowi w zasadzie
    > nic.

    Rodzice sa na 'państwowym'.

    > Dlaczego nie sciagnie rodzicow do Warszawy?
    > Wydaje mi sie, ze to wlasnie od Nich powinniscie zaczac, a nie od kolezanek.
    Po co? Oni mają pracę, dom i nie trzeba im niczego więcej.

    --

  • 30. Data: 2002-12-04 18:39:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kaja <k...@b...poczta.onet.pl> wrote:

    > Na ogół po 2-ch,czy 3-ch m-cach taki kolega musi wracać do domciu,bo mu
    > umowy nie przedłużyli i nie ma za co wynajmować dalej mieszkanka.

    Mówisz o własnych doświadczeniach?
    --