PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy w internecie

  • 1. Data: 2002-12-02 18:27:26
    Temat: Oferty pracy w internecie
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Przejrzałem dokładnie 1734 ogłoszenia www "dam pracę".
    - 928 z nich to ogłoszenia w stylu znajdź klienta, a jak już znajdziesz to
    się z nimi nim podziel.
    - 659 z nich to ogłoszenia w stylu "praca on-line", "zarabiaj przez
    internet", "płatne wysyłanie e-maili".
    - 84 z nich to poszukiwane panie do agencji lub towarzystwa
    - 7 z nich wogóle nie powinno się w tych rubrykach znaleźć
    - 56 to faktycznie oferty pracy, problem jednak w tym,, iż w większości
    (tego akurat nie liczyłem) pracodawcy mieli wymagania praktycznie nie
    możliwe do spełnienia, choć pewnie jakieś wyjątki się znajdą.

    Zajęło mi to cały dzień, i praktycznie był to zmarnowany dzień :)

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 2. Data: 2002-12-02 18:45:55
    Temat: Re: Oferty pracy w internecie
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > racja MaGuArD, jedno wielkie gówno, które jest po częsci dziełem
    niektórych
    > na tej grupie !!!
    Hmmm oświeć mnie z tą częścią? Która to i jak wielka?

  • 3. Data: 2002-12-02 18:46:06
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam

    racja MaGuArD, jedno wielkie gówno, które jest po częsci dziełem niektórych

    Wrangler

  • 4. Data: 2002-12-02 19:40:01
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    > Zajęło mi to cały dzień, i praktycznie był to zmarnowany dzień :)
    > Pozdrawiam

    A ja znalazlem prace dzieki pl.praca.oferowana narazie okres probny ale
    powinno byc dobrze.

    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 5. Data: 2002-12-02 19:45:44
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 2 Dec 2002 19:27:26 +0100, gdy "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> napisał:

    >Przejrzałem dokładnie 1734 ogłoszenia www "dam pracę".

    Na jakich stronach?

    >- 928 z nich to ogłoszenia w stylu znajdź klienta, a jak już znajdziesz to
    >się z nimi nim podziel.

    Na jakich stronach?

    >- 659 z nich to ogłoszenia w stylu "praca on-line", "zarabiaj przez
    >internet", "płatne wysyłanie e-maili".

    Na jakich stronach?

    >- 84 z nich to poszukiwane panie do agencji lub towarzystwa

    Eee, to mnie nie obchodzi :)

    >- 7 z nich wogóle nie powinno się w tych rubrykach znaleźć

    ???

> [...]

    Na jakich stronach?

    >Zajęło mi to cały dzień, i praktycznie był to zmarnowany dzień :)

    Polecam zieloną herbatę.

    Pozdrawiam,
    Robert

    --
    Robert Drózd <r...@s...waw.pl>
    Don?t tell us what happened: tell us why it matters.

  • 6. Data: 2002-12-02 19:54:34
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał w
    wiadomości news:91enuuklp6rg69vumer6ppm9v2d42708or@4ax.com...
    > Stało się to Mon, 2 Dec 2002 19:27:26 +0100, gdy "..:: MaGuArD ::.."

    > Na jakich stronach?
    Oj miedzy innymi na onecie, na wp, i kilkunastu innych jutro jeszcze zajrzę
    HRK bo dziś dowiedziałem się, iż dobry serwis, jutro się okaże.

  • 7. Data: 2002-12-02 21:20:43
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A ja znalazlem prace dzieki pl.praca.oferowana narazie okres probny ale
    > powinno byc dobrze.
    Ja dzięki tej grupie pojechałem na rozmowę kwalifikacyjna do Gdyni, ja się
    to skończyło pisałem wcześniej. Ale fakt można, jednakże teraz pisałem o
    ofertach www.

  • 8. Data: 2002-12-02 21:44:25
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "..:: MaGuArD ::.." w news:asg8mf$7dv$1@news.telbank.pl napisał(a):

    > Przejrzałem dokładnie 1734 ogłoszenia www "dam pracę".

    Byles na gratka.pl? Jakis czas temu wyslalem do nich maila z prosba aby
    dorzucili jedno okienko do okreslenia slow kluczowych na odstrzal (na
    przyklad akwizycja, ubezpieczenia, super okazja, wielkie pieniadze w dwa
    tygodnie itp.). W odpowiedzi przeczytalem, ze zastanowiom sie nad tym
    pomyslem i... bez zmian. Moze gdyby dostali wiecej takich prosb wreszcie
    cos by zrobili w tym kierunku?

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2002-12-03 13:16:29
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:
    > Hmmm oświeć mnie z tą częścią? Która to i jak wielka?

    Odpuść sobie na przykład HRK, Bigram i TakeIt.
    Niecałe 2k ofert? To nie dużo jak na 1 dzień.