PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie- jak to zrobić dobrze

  • 1. Data: 2002-12-03 00:13:16
    Temat: Wypowiedzenie- jak to zrobić dobrze
    Od: "Leszek.K." <o...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Pracuje od 6 miesięcy to moja druga umowa o prace w tej firmie zawarta teraz
    na okres 7 miesięcy (pełny etat).Chciałbym się szybko zwolnić bo mam na oku
    inna prace a niechciał bym tych dwóch tygodni wypowiedzenia które są wpisane
    w umowę pracować bo boję się ze ktoś inny może zająć mi to miejsce.Jak to
    zrobić , co za powód podać żeby zwolnić się natychmiastowo ? Dodam że
    pracuje po 300 i więcej godzin w miesiącu za stałą pensje i mam jako dodatek
    premie uznaniową która i tak jest niższa niż ilość nadgodzin poza tym szef
    nie płaci diety i zmusza mnie żebym jeździł nie sprawnym autem i oczywiście
    mandaciki tez sam sobie pokrywał za stan techniczny auta poza tym straszy
    zwolnieniami itp.Posiada dwie listy obecności oficjalną dla zarejestrowanych
    na której są tylko nazwiska bez czasu pracy , której już nie widziałem jakiś
    miesiąc , i nieoficjalną na której podpisują się wszyscy zarejestrowani i
    niezarejestrowani pracownicy z czasem pracy na który i tak nie zwraca uwagi
    .Tak sobie myślę ze może dobrym powodem było by podać ze nie płaci nadgodzin
    bo ten dodatek to przecież premia ale jak udowodnić ze je pracowałem.
    Napewno gdyby sprawa trafiła do sądu pracy to tą nieoficjalną listę napewno
    zniszczy , a na tej drugiej nie ma podpisów przez ostatni miesiąc .Jak mu
    zabić klina żeby samemu nie umoczyć ???

    Z góry dzięki za wszystkie sugestie

    Pozdrawiam grupę
    --
    o...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-12-03 21:56:37
    Temat: Re: Wypowiedzenie- jak to zrobić dobrze
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 3 Dec 2002 01:13:16 +0100, "Leszek.K."
    <o...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >w umowę pracować bo boję się ze ktoś inny może zająć mi to miejsce.Jak to
    >zrobić , co za powód podać żeby zwolnić się natychmiastowo ?

    Masz dwie opcje - rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, albo bez
    wypowiedzenia z winy pracodawcy.

    >.Tak sobie myślę ze może dobrym powodem było by podać ze nie płaci nadgodzin
    >bo ten dodatek to przecież premia ale jak udowodnić ze je pracowałem.

    Po pierwsze primo musiałbyś udowodnić, że pracowałeś, po drugie primo,
    że nie otrzymałeś i nie otrzymasz w danym okresie rozliczeniowym w
    zamian wolnego.

    >Napewno gdyby sprawa trafiła do sądu pracy to tą nieoficjalną listę napewno
    >zniszczy , a na tej drugiej nie ma podpisów przez ostatni miesiąc .Jak mu
    >zabić klina żeby samemu nie umoczyć ???

    Najlepiej się dogadać (chyba, że nie masz w terminie wypłaty albo
    pracodawca nie wywiązuje się z innych podstawowych obowiązków).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775