PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do Adama P.

  • 1. Data: 2002-12-02 22:51:07
    Temat: Do Adama P.
    Od: "Pawelek" <news_wytnij_to_>contact@yahoo.de>

    Witam

    Nie wiem, czy zwróciles uwage na pewien fakt.
    Zawziecie dyskutujesz, jak ci sie powodzi itd.
    Jednak nie zdajesz sobie sprawy, iz swoja postawa
    raz wzbudzasz gniew raz zazdrosc.
    I to wszystko eksponujesz razem ze swoim adresem.

    Poddaje to twoim przemysleniom

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 2. Data: 2002-12-02 23:10:50
    Temat: Re: Do Adama P.
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Pawle nie ma co juz o tym pisać, ludzie juz chyba wiele napisali.
    Każdy ma o nim wyrobione zdanie !!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-12-02 23:37:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, "Wrangler" <a...@i...pl> zapodal(a):

    > Pawle nie ma co juz o tym pisać, ludzie juz chyba wiele napisali.
    > Każdy ma o nim wyrobione zdanie !!!!

    Nie kazdy. Ja nie. Koles czasem z sensem gada (tzn. czesto potrafi
    uzasadnic swoje poglady, ale raczej nie w watku o ktorym myslimy, na
    innych grupach), a tu wyglada, ze zaczyna czuc sie wielki bo inni sa
    mniejsi. Szkoda.

    Pozdr. Shrek.

  • 4. Data: 2002-12-02 23:49:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Pawelek <news_wytnij_to_>contact@yahoo.de> wrote:
    > I to wszystko eksponujesz razem ze swoim adresem.

    > Poddaje to twoim przemysleniom

    W odróżnieniu od rozmówców, nie należę do trzęsidupków..

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-12-03 09:35:06
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > W odróżnieniu od rozmówców, nie należę do trzęsidupków..

    Uzasadnij

    Neko

  • 6. Data: 2002-12-03 09:40:07
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Tak masz rację, moją wypowiedź odniosłem do tematu posta "Pieprzony kraj .."
    gdzie wszystkich miał za nic.
    W innych wypowiedziach pisał madrze, tego nie moża mu odebrać !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 7. Data: 2002-12-03 22:49:18
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > Jednak nie zdajesz sobie sprawy, iz swoja postawa
    > raz wzbudzasz gniew raz zazdrosc.
    > I to wszystko eksponujesz razem ze swoim adresem.

    Ty Adamek!!!Wiesz,że foruna kołem się toczy?- podobnie jest z życiem, buuuu oby
    Ciebie źle los nie doświadczył-jesteś tylko człowiekiem i jak w każdym z nas i
    Ty masz w sobie słabość oby nie musiała kiedyś od Ciebie emanować !!!!

  • 8. Data: 2002-12-04 01:03:02
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W odróżnieniu od rozmówców, nie należę do trzęsidupków..

    Kurde, skad bierzesz tyle czasu na grupe?? Mi ledwo starcza na przeczytanie
    nowych postow w kilku watkach i wybiorcze odpowiedzi.

  • 9. Data: 2002-12-04 01:10:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > innych grupach), a tu wyglada, ze zaczyna czuc sie wielki bo inni sa
    > mniejsi. Szkoda.

    Nie tyle się czuję, co mnie śmieszą Ci, którzy usiłują zdeprecjonować
    mnie jako rozmówcę. I tak co rozsądniejsi dawno mają wątek w KF-ie, a
    ja, kożystając z tego, że jestem do piątku uziemiony w domu mam darmową
    rozrywkę :-)

    --

  • 10. Data: 2002-12-04 01:10:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Tak masz rację, moją wypowiedź odniosłem do tematu posta "Pieprzony kraj .."
    > gdzie wszystkich miał za nic.

    Nie wszystkich. Tylko Ciebie. Kondora i kilku innych Wam podobnych.

    --