PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 51. Data: 2004-08-27 16:27:40
    Temat: Re: Koniec
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    >>Zatrudniłbyś kogoś takiego?
    >

    > Oczywiście, że nie.

    Pfff ... A kogo obchodzi to, kogo ty czy Rychcik byście zatrudnili ? :-)
    Może kogoś obchodzi, z drugiej strony pewnie wielu osób nie obchodzi.
    Zastanawia mnie tylko chęć do gadania o tym - proponuję, żebyście po
    kolei skomentowaqli każdego, kto wam nie pasuje. Będzie fajniej. :-> BTW
    Ja na przykład ciebie też bym nie zatrudnił, choćby widząc jak się
    przykładasz do moderowania pl.praca.oferowana. Rychcika też nie, po jego
    uwadze rodem z magla.

    > To jest ekstremalny przypadek :)

    Zależy jak na to spojrzeć. Z mojego punktu widzenia ty jesteś
    ekstremalnym przypadkiem, podobnie jak reszta twojego TWA. Jak z
    Rychcikowym TWA nie mam pojęcia, pierwszy traz widzę tego cudaka na oczy.

    > Ja tylko mówię, że czasami newsy nie odzwierciedlają faktów.
    > Ale zgadzam się z tym, że dają w miarę dobry obraz 'kandydata' :)

    "Pies czyli kot" Ci wyszedł, Maciuszko.

    Piotr Hosowicz

  • 52. Data: 2004-08-27 18:51:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> wrote:

    > "Pies czyli kot" Ci wyszedł, Maciuszko.

    Nie wychodź z KF-a, bo smucisz jak zwykle.
    Z pręgierza Cię już wyprosili?
    *plonk*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 53. Data: 2004-08-27 19:45:30
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Nie wychodź z KF-a, bo smucisz jak zwykle.

    To se go uaktualnij, zamiast sie żalić, jak rozkapryszona ciota. Nie
    zamierzam specjalnie dla takich zmanierowanych przygłupów, jak ty, łazić
    do innego komputera i sprawdzać pod jakim nie-adresem się tam
    idnetyfikuję. Gdybyś mnie filtrowała po nazwisku, Maciuszko, to byś nie
    miała problemu. Zdanie o poziomie kompetencji takich newsowych mędrków
    jak ty, mam wyrobione, teraz się jeszcze utwierdziłem. :-D

    > Z pręgierza Cię już wyprosili?

    ROTFL. :-D Wyprosili ? Pierwsze słyszę o mozliwości wyproszenia kogoś z
    jakiegoś forum, które nie jest moderowane i nie jest na username +
    hasło. Coś ci się, ptaszku, popierdoliło w główce od wody sodowej. He,
    he ... pocieszne są te typowe dla twojego TWA wierzganinki.

    > *plonk*

    Właśnie o to mi chodzi. Żebyś mi się odkleił od zelówki, ciapciaku. Tak
    trzymać.

    Piotr Hosowicz

  • 54. Data: 2004-08-27 20:16:49
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Daniel Rychcik wrote:

    > http://groups.google.pl/groups?q=author%3Ahosowicz+k
    urwa
    > http://groups.google.pl/groups?q=author%3Ahosowicz+s
    pierdalaj
    > ... (podstaw dowolny polski wulgaryzm w dowolnej wersji)
    >
    > Zatrudniłbyś kogoś takiego?

    Musiałbym najpierw chcieć. :-D Po odpowiedzi koleżanki Maciuszko - nie
    mam wątlpliwości : prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie niż miałbym
    pracować u/dla nadętej łamagi nie umiejącej sobie skonigurować filtra,
    pierdzącej o tym że nie potrafi na całą grupe dyskusyjną i bredzącej o
    wypraszaniu kogoś z otwartej grupy dyskusyjnej (rozumiem, że koleżanka
    Maciuszko umotywowała by wyrpszenie delikwenta tym, że Maciuszko i jej
    koleżanki go nie lubią, ROTFL).

    No, Rychcik, teraz ty napisz coś interesującego. :-D Zabawa może trwać
    nadal.

    Piotr Hosowicz

  • 55. Data: 2004-08-27 21:23:57
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Piotr Hosowicz napisał (pią 27. sierpnia 2004 22:16):
    // ciach //

    tobie się, z pełnym szacunkiem, najwyraźniej: nudzi/przechodzisz etap
    menopauzy/kobieta cie rzuciła o glebę i zdeptała/ sprawdzasz wytrzymałość
    innych / usiłujesz dopasować wszystkich do siebie zamiast siebie do świata
    zewnetrznego / zwyczajnie w głowie ci się pomieszało - niepotrzebne
    skreślić

    > Piotr Hosowicz
    gromax

  • 56. Data: 2004-08-27 22:47:31
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    gromax wrote:

> [...]
    > innych / usiłujesz dopasować wszystkich do siebie zamiast siebie do świata
    > zewnetrznego / zwyczajnie w głowie ci się pomieszało - niepotrzebne

    No, nie, raczej pudłujesz. :-) Ostatnio nie czytam tej grupy, ale
    dzisiaj zgadałem się z kumplem i mi powiedział, że mi tu jakiś ziutek
    obrabia dupę, no to wszedłem i popatrzyłem. Robię po prostu porządek z
    dwoma obszczymurami, z celem takim, żeby obydwaj stulili dupska i nie
    ważyli się więcej brzęczeć na mój temat / do mnie, mają mnie traktować
    jak próżnię, po prostu mam dla nich nie istnieć. Żaden z powodów które
    wymieniłeś nie jest prawdziwy - powód jest jeden i bardzo prosty : tak
    po prostu wygląda "życie newsowe" w relacjach z osobami pokroju
    Maciuszki czy jego TWA. Osobom tego pokroju nie wytłumaczysz niczego
    normalnie, są starannie impregnowani, w dodatku dosć agreswyni, niestety
    nie są agresywni wprost, bo staraja sie uchodzić za "kulturalniaczków".
    Pozostaje tylko walić na odlew. O co oczywiśie różne Maciuszki robią
    wielką aferę, bo uważają w gruncie rzeczy że tylko oni mają prawo gnoić
    innych i przyprawiać im brzydkie gęby.

    Maciuszkowata już mi się odkleiła od podeszwy, po krótkiej walce
    wszystkich swoich kilkunastu nadętych szarych komórek pływających w
    wodzie sodowej. Teraz kolej na Rychcika. Ale się nie upieram, może się
    odpierdoli bez żadnych dalszych pyskówek. Byle skutecznie.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

  • 57. Data: 2004-08-28 10:06:05
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cgodnn$e4h$1@nemesis.news.tpi.pl>, Piotr Hosowicz wrote:
    > Teraz kolej na Rychcika. Ale się nie upieram, może się
    > odpierdoli bez żadnych dalszych pyskówek. Byle skutecznie.

    Jak najbardziej. Aczkolwiek dzięki za kilka kolejnych keywords do
    wpisywania w Google.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 58. Data: 2004-08-28 12:14:17
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Piotr Hosowicz wrote:

> [...]
    > miała problemu. Zdanie o poziomie kompetencji takich newsowych mędrków
    > jak ty, mam wyrobione, teraz się jeszcze utwierdziłem. :-D

    ales ty glupi..odpowiem ci na twoim poziomie..kup sobie kolo i pierd..ij
    sie w czolo..moze pomoze

    m.

  • 59. Data: 2004-08-28 15:07:43
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Daniel Rychcik wrote:

    > Jak najbardziej.

    To miło, tego po tobie oczekiwano.

    > Aczkolwiek dzięki za kilka kolejnych keywords do wpisywania w Google.

    Tak właśnie czułem że z ciebie jakiś frustrat, ale w sumie to hobby jest
    nieszkodliwe za bardzo, dopóki oczywiście nie smrodzisz nim na forum.
    Tak więc baw się dalej. :-D

    Piotr Hosowicz

  • 60. Data: 2004-08-28 15:15:49
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    marcins wrote:

    > ales ty glupi..

    Och, jakże się przejąłem opinią Wielkiego Tego czy Tamtego Jakiegoś
    Marcinsa. Muszę przemyśleć to co sam WTTJM do mnie napisał. ROTFL. :-D

    Ok, żarty na bok.

    > odpowiem ci na twoim poziomie..

    Na moim poziomie to ty mi nie możesz odpowiedzieć, szczurzy kutasiku.
    Nie ma takiej możliwosci. Masz za krótkie kopytka na to.

    > kup sobie kolo i pierd..ij sie w czolo..moze pomoze

    Wypadasz dość groteskowo twierdząc że to mój poziom.
    Ucięło ci posta czy co ? To już koniec wypocin ?

    Proponuję, żebyś dołaczyła do Maciuszkowej i spierdalała na drzewo. Tak
    będzie rozsądniej, cipciu.

    Piotr Hosowicz