PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto wie ile jest ZUSu w Anglii

  • 1. Data: 2004-08-22 19:34:33
    Temat: Kto wie ile jest ZUSu w Anglii
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    Dzisiaj sie dowiedziałem. Chodzi o obowiązkowe ubezpieczenie. Odpowiednik
    polskiego ZUSu. Zabawmy się. Strzelajcie. Prośba do tych co wiedzą. Nie
    podawajcie właściwej kwoty. Podamy ją za jakiś czas. Tomek

  • 2. Data: 2004-08-22 22:35:58
    Temat: Re: Kto wie ile jest ZUSu w Anglii
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 22 Aug 2004 21:34:33 +0200, Tomek <k...@o...pl> napisał:

    > Dzisiaj sie dowiedziałem. Chodzi o obowiązkowe ubezpieczenie. Odpowiednik
    > polskiego ZUSu. Zabawmy się. Strzelajcie. Prośba do tych co wiedzą. Nie
    > podawajcie właściwej kwoty. Podamy ją za jakiś czas. Tomek

    gdzies widzialem info, ze dla odpowiednika naszej DG wynosi to 4 funty
    tygodniowo.
    Dla pracownikow - nie mam pojecia
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-08-23 08:24:52
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Tomek" <k...@o...pl> wrote in message
    > Dzisiaj sie dowiedziałem. Chodzi o obowiązkowe ubezpieczenie. Odpowiednik
    > polskiego ZUSu. Zabawmy się. Strzelajcie. Prośba do tych co wiedzą. Nie
    > podawajcie właściwej kwoty. Podamy ją za jakiś czas. Tomek

    26 funtow co trzy miesiace. Lub co cztery. Plusminus pol funta.
    To dla pracujacych na wlasny rachunek.

    no, chyba, ze w pytaniu jest jakich "haczyk" i odpowiedz brzmi: zero :)

    marek