PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 61. Data: 2004-08-28 21:10:35
    Temat: Re: Koniec
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cgq75j$iv8$1@nemesis.news.tpi.pl>, Piotr Hosowicz wrote:
    > Tak właśnie czułem że z ciebie jakiś frustrat, ale w sumie to hobby jest
    > nieszkodliwe za bardzo, dopóki oczywiście nie smrodzisz nim na forum.

    A co to jest "forum"?

    Tak BTW. to się trochę dziwię, że dopiero teraz raczyłeś mnie zauważyć,
    bo to nie pierwszy raz, gdy podaję Cię jako standardowy przykład
    Usenetowego chama (Google wypluwa jeszcze jeden mój wątek na mordpliku,
    ale dałbym głowę, że było tego więcej).

    > Tak więc baw się dalej. :-D

    .. i możesz być pewny, że będę to nadal robił. Nic osobistego -
    rzeczywiście, to coś w rodzaju zabawy :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 62. Data: 2004-08-28 21:28:18
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Uzytkownik wrote:
    > Zadam Ci pytanie: czy jesli wiesz, ze jakas informacja niezwiazana z Twoja
    > praca moze wplynac negatywnie na Twoj wizerunek, to ja ujawniasz, choc nikt
    > Cie o to nie prosi?

    Dobrze, że się chociaż przyznałeś, że to co wypisujesz tutaj wpływa negatywnie
    na Twój anonimowy wizerunek.

    Dobra rada: zacznij pisać normalnie, nie obrażaj innych, podpisuj się
    nazwiskiem. Wtedy ludzie będą traktować Cię równie poważnie.

    Teraz po prostu anonimowo trollujesz i jeszcze przyznajesz się, że
    anonimowość służy temu, by pod nazwiskiem nie postrzegano Cię
    negatywnie. Brawo.

    I tak to właśnie jest z anonimowością w internecie.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 63. Data: 2004-08-28 21:46:24
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    DT wrote:
    > Nie staraj się - wykorzystując swoją pozycję o "guru" - dyskredytować
    > ludzi, którzy mają inne poglądy, albo rób to w sposób "nieco"
    > mądrzejszy - dlaczego nie nauczysz wszystkich swoich znajomych z
    > agencji HRK co to jest usenet, ppo, a potem iso i charset ? Nie chcą
    > Cie słuchać ? A może masz w głębokim poważaniu serwis, którym się
    > opiekujesz i Ci to - po prostu - wisi...

    Od czego on jest niby "guru" ? Internetowego chamstwa?
    Pracuje w HRK? Ekhm, dobrze wiedzieć.

  • 64. Data: 2004-09-04 15:45:49
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Daniel Rychcik wrote:

    > A co to jest "forum"?

    Rychcik - żeby nie wyglądać z Maciuszkową jak dwie rozmemłane baby,
    musicie podjąć startegiczną decyzję : albo ty i Maciuszkowa jesteście
    cacy koleżanki, a ja jestem tępym bucem, którym się straszy dzieci -
    albo ja ci będę tłumaczył co to jest forum, sugerował takie pomoce
    naukowe jak słownik języka polskiego i tak dalej. Inaczej całe to wasze
    nieporadne podsrywanie pruje sie na szwach. Na drugie rozwizanie ja nie
    mam specjalnej ochoty, bo mam w dupie to, czy wiesz co to jest forum.
    Tak więc pozostaje ci ruszyć się do Google, Wikipedii albo gdzieś
    indziej i sprawdzić sobie co to jest "forum".

> [...]
    > bo to nie pierwszy raz, gdy podaję Cię jako standardowy przykład
    > Usenetowego chama (Google wypluwa jeszcze jeden mój wątek na mordpliku,

    Aha, i z powodu tego, że jakiś ziutek podaje mnie gdzieś tam za przykład
    czegoś tam, to ja mam tego głupka z czymś kojarzyć. He, he ... Wy z
    Maciuszkową macie jednak dość solidnie nasypane trocinami do glowy.
    Maciuszkowa leczy w tym wątku swoje "ekskluzywistyczne" kompleksy -
    bredząc coś o tym, że ona, Jej Ekscelencja Maciuszkowa, i jej koleżanki
    mogą mnie wyprosić z miejsca publicznego, co jednocześnie sugeruje, że
    to niby jakis wielki cymes znaleźć się w towarzystwie Maciuszkowej i jej
    koleżanek, a mi jeszcze w dodatku na tym cymesie zależy. Istna groteska.
    Brzmi prawie jak wygnanie z Raju czy Olimpu :-D Teraz ty. Polecam
    lekturę obowiązkową - czyli "Rejs" : "A w kiblu ktoś napisał głupi
    kaowiec." Zapewne znowu cię rozczaruję, ale - mówiąc wprost - mam w
    dupie to, co dresiki wypisują w kiblach na ścianie.

    > .. i możesz być pewny, że będę to nadal robił. Nic osobistego -
    > rzeczywiście, to coś w rodzaju zabawy :)

    Niespecjalnie mnie to dziwi, Rychcik, bo każdy w gruncie rzeczy ma
    zabawę na miarę swoch możliwości intelektualnych i dopasowaną do swojego
    charakteru.

    Optymalny byłby układ podobny do tego z "Matrixa" : Maciuszkowa w swojej
    wannie pytluje z "elytom" na pl.pregierz i udaje że moderuje
    pl.praca.oferowana, Rychcik bawi sie w bazgranie na ścianach kibla, ja w
    swojej wannie bawię się w swoje zabawy. Pełna izolacja.

    No, to chyba troszkę ci się rozjaśniło w głowie i możemy zakończyć
    wątek, nie ?

    Piotr Hosowicz

  • 65. Data: 2004-09-04 21:18:42
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <chcnrg$iic$1@atlantis.news.tpi.pl>, Piotr Hosowicz wrote:
    (..)
    > No, to chyba troszkę ci się rozjaśniło w głowie i możemy zakończyć
    > wątek, nie ?

    Jak najbardziej. Dla mnie tu zresztą nie było nic niejasnego od
    samego początku.
    Daniel

  • 66. Data: 2004-09-05 10:37:00
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Daniel Rychcik wrote:

    > In article <chcnrg$iic$1@atlantis.news.tpi.pl>, Piotr Hosowicz wrote:
    > (..)

    > Jak najbardziej.

    Fajno.

    Piotr Hosowicz

  • 67. Data: 2004-09-05 13:35:05
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Piotr Hosowicz wrote:

    > Fajno.

    Już miał być EOT, ale musze powiedzieć, że "fajno" to mało powiedziane !
    Jest superfajno. Zaglądnęłem dokłądniej do tego wątku na
    pl.internet.mordplik : mamy tam i Rafałka "Pawia w Każdym Możliwym
    Znaczeniu" Maja, i Mirosława "Nomen Omen" Barana. Awansuję was : ciebie
    do rangi rychcika d/s robienia loda Pawiowi, a Nomen Omen'a do rangi
    rychcika d/s robienia loda rychcikowi d/s robienia loda Pawiowi. Trochę
    skomplikowana struktura organizacyjna, można by się przyczepić, że jest
    trochę za bardzo wydłużony przepływ ... ekhm, informacji, ale co ja
    poradze na to, że tak lubicie robić zamieszanie, takie wasze hobby. A
    nie ma to jak mieć zajęcie, które jest jednocześnie hobby.

    Tobie przeszedł koło nosa awans na rychcika d/s mojego PR - niby starasz
    się, ale niestety jesteś za mało skrupulatny. Przedstawiałeś się jako
    hobbysta pasjonat, zapowiadałeś sie dobrze, a tu takie błędy
    merytoryczne ... Ja nigdy nie pisałem na pl.misc.telefonia.gsm ! :-D

    No, to teraz mam nadzieję, że ostatecznie ci się rozjaśniło w główce i
    myślę, że może być EOT.

    Piotr Hosowicz

  • 68. Data: 2004-09-17 20:37:38
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sat, 28 Aug 2004 00:47:31 +0200, Piotr Hosowicz
    <n...@i...domain.net> wrote:

> [...]
    >nie są agresywni wprost, bo staraja sie uchodzić za "kulturalniaczków".
    >Pozostaje tylko walić na odlew. O co oczywiśie różne Maciuszki robią
    >wielką aferę, bo uważają w gruncie rzeczy że tylko oni mają prawo gnoić
    >innych i przyprawiać im brzydkie gęby.
    >
    >Maciuszkowata już mi się odkleiła od podeszwy, po krótkiej walce
    >wszystkich swoich kilkunastu nadętych szarych komórek pływających w
    >wodzie sodowej. Teraz kolej na Rychcika. Ale się nie upieram, może się
    >odpierdoli bez żadnych dalszych pyskówek. Byle skutecznie.

    Przyślij CV. Bardzo poważnie Cię rozważę, albo podeślę dalej zaraz gdy
    będę potrzebował / dowiem się, że ktoś potrzebuje Speca do konkretnej
    roboty, a nie tylko gadania głupot :-)))

    serioserio

  • 69. Data: 2004-09-17 20:40:58
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 28 Aug 2004 21:46:24 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >Od czego on jest niby "guru" ? Internetowego chamstwa?
    >Pracuje w HRK? Ekhm, dobrze wiedzieć.

    O jedno piwo za dużo Mistrzu, wszystko Ci się pozajączkowało.

    Post dotyczył Twojego kolegi "po fachu", którego umiejętnści nawet
    "koledzy" z HR agencji nie doceniają... A on podkula ogonek i nie
    stara się nawet udowadniać im swoich racji...